استاندار یزد روز جمعه در سفر به شهرستان ابرکوه ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بر سرعت بخشیدن به انجام کامل آن تاکید کرد.

حضور استاندار یزد در شهرستان ابرکوه و بازدید از پروژه ها

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه به نقل از ایرنا، مهران فاطمی در معیت جمعی از مسئولان شهرستان ابرکوه، از سایت ۸.۵ هکتاری مهردشت و سایت ۴۰ هکتاری نهضت ملی مسکن ابرکوه بازدید و وضعیت روند ساخت واحدها و پیگیری تامین زیرساخت‌های مورد نیاز آن را بررسی کرد.

همچنین در این سفر آموزشگاه خیری ۶ کلاسه بانو نیکو منظری شهر مهردشت افتتاح که برای اجرای این مجموعه ۷۰ میلیارد ریال هزینه و در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای ۶۰۰ متر مربع ساخته شده است.

استاندار یزد همچنین در ادامه سفر به ابرکوه از وضعیت پروژه رفع نقاط حادثه خیر تقاطع روستاهای حسین آباد و اسدآباد در محور ابرکوه-مهردشت بازدید و در جریان این بازدید دستورات لازم را برای تسریع در این پروژه صادر کرد.

استاندار یزد همچنین با کل رقیه، استاد گلیم بافی بانوان مهردشت ابرکوه دیدار کرد؛ این بانوی مسن، یکصد سال سن و بیش از ۹۰ سال تجربه گلیم بافی دارد.

در پایان نیز از اولین طرح گلخانه های نوین در ابرکوه شامل ۴۲ هکتار کاشت صیفی جات و ۱۰ هکتار گیاه کاکتوس بازدید به عمل آورد.

در این سفر فرماندار ابرکوه گزارشی از آخرین وضعیت طرح‌های فرهنگی، عمرانی و آموزشی شهرستان ارائه کرد.