فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان در دیدار رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان که به مناسبت روز ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برگزار شد؛ بر لزوم ارتباط بیشتر این مرکز و صنعت تأکید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی افزود: اگر به این آموزش‌ها به درستی توجه شود و اعتبارات مورد نیاز تأمین گردد؛ نقش مؤثری در افزایش بهره‌وری تولید و صنعت ایفا خواهد کرد.
 
وی با تأکید بر این‌که به‌طور کلی، بحث آموزش در مهارت‌های شغلی، خانواده و تمام شئون زندگی بااهمیت است؛ گفت: در مباحث مختلف، آموزش باید در اولویت قرارگیرد.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اظهار داشت: فارغ‌التحصیلان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای معمولاً در جذب به بازار کار موفق‌ترند  و این مراکز می‌تواند در شرایط فعلی شهرستان که نیاز به مهارت‌های فنی وجود دارد؛ نقش بی‌بدیلی ایفا نماید.
 
مقیمی بیان داشت: ارتباط صنعت و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای باید بیش از پیش تقویت شود.
 
وی از مسئولان مرکز خواست با انجام کار پژوهشی درخصوص میزان بهره‌وری نیروهای آموزش‌دیده و غیرآموزش‌دیده شاغل در صنایع، وضعیت تولید پیش و پس از آموزش در این حوزه‌ها بررسی و به‌صورت مستند به مدیران صنایع اعلام شود.
 
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردکان نیز در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این مرکز در سال اخیر پرداخت.
 
گفتنی است فرماندار اردکان همچنین امروز از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شاغل در این مرکز بازدید کرد.