حجت‌الاسلام شاه‌آبادی استاد حوزه علمیه قم

آیین سی‌امین سالگرد ارتحال آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان یزد و امام‌جمعه فقید شهرهای اردکان و یزد، پنجشنبه‌شب در مسجد کوشکنو اردکان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان استاد حوزه علمیه قم، در این آیین ضمن تسلیت رحلت عالم بزرگ حضرت آیت‌الله خاتمی (ره) افزود: این عالم ربانی به فرزانگی، تقوا، پاک‌دستی و سلامت نفس شهره بود.

 

حجت‌الاسلام محمدحسن شاه‌آبادی تصریح کرد: آیت‌الله خاتمی شخصیتی بود که علمش را از بزرگان و فضلا آموخت و ازلحاظ مهربانی باعث شد که مردم وقتی نامش را بشنوند صلوات بفرستند.

 

شاه‌آبادی اظهار داشت: خداوند سایه عالمان، مراجع تقلید و افتخارات ما مستدام نگه بدارد و هرچه بیشتر مهربانی و ساده‌زیستی خاتمی بزرگ را در جامعه گسترش دهد.

 

وی یادآور شد: من خاتمی را به‌عنوان عالمی مهربان می‌شناسم و امید دارم این مهربانی از این عالم بزرگ در این دودمان عظیمشان، مستدام شود.

 

در این آیین معاونان استاندار یزد، ائمه جمعه استان، نماینده مردم اردکان در مجلس، فرماندار اردکان و جمع کثیری از مردم حضور داشتند.

 

آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی، روحانی و فقیه شیعه، مؤسس مدرسه علمیه اردکان و نماینده امام خمینی (ره) در استان و امام‌جمعه شهرهای یزد و اردکان بود که در پنجم آبان ۱۳۶۷به دیار باقی شتافت و در اردکان به خاک سپرده شد.