با هدف دیدار و گفت‌وگو با کارمندان صورت گرفت:

همزمان با هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، فرماندار اردکان با حضور در این ادارات ضمن تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، با کارمندان این ادارات دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی در بازدید از اداره بهزیستی اردکان، بر لزوم تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته به مراجعان تأکید کرد و گفت: با توجه به این‌که عمده مراجعان به این اداره از اقشار آسیب‌پذیر و مددجو هستند؛ باید دقت دوچندانی در نحوه مواجهه با آنان صورت گیرد.

 

فرماندار اردکان همچنین در دیدار و گفت‌وگو با کارمندان بخش‌های مختلف بهزیستی اردکان در جریان وظایف آنان قرارگرفت.

 

مقیمی در ادامه، با حضور در اداره تأمین اجتماعی شهرستان اردکان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، در جمع تعدادی از کارمندان این اداره سخنانی بیان کرد.

 

نماینده عالی دولت بهره‌مندی ۸۴ درصدی جمعیت شهرستان اردکان از خدمات تأمین اجتماعی را نشانه گستردگی کار و اهمیت تأمین اجتماعی دانست و با ارزیابی مطلوب از عملکرد این اداره اظهار امیدواری کرد رضایتمندی مردم بیش از پیش مورد توجه کارمندان این دستگاه قرارگیرد.

 

هادی مقیمی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: شرایط تولید و اشتغال به‌گونه‌ای است که تنگناهایی را برای کارفرمایان به وجود آورده و باید در برخوردها با سعه صدر بیش‌تری برخورد شود.

 

فرماندار اردکان در پایان با اشاره به بخش‌نامه دولت و استانداری درخصوص صرفه‌جویی در مصارف انرژی گفت: کاهش مصرف باید از ادارات و دستگاه‌های دولتی آغاز شده و به مردم منتقل شود.

 

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان مهم‌ترین سرمایه تأمین اجتماعی را اعتماد مردم دانست و گفت: حفظ این سرمایه از اهم وظایف رئیس و کارکنان این دستگاه است.