معاون سیاسی استاندار یزد در نشست با مسئولان بخش مرکزی اردکان
در نشستی با حضور معاون سیاسی استاندار یزد، مشکلات بخش مرکزی اردکان به‌ویژه شهر احمدآباد بررسی و برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان «محمدعلی طالبی» در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت‌گرفته در شهر احمدآباد، تعامل همه‌جانبه و همکاری همه مسئولان را یکی از ضروریات مهم برای حل مشکلات عنوان کرد.
 
وی با بیان این‌که در شرایط تحریم‌ها و عهدشکنی امریکا، بخش مهمی از فشارها بر مردم وارد خواهد آمد؛ گفت: تمام تلاش مسئولان و مدیران باید گره‌گشایی از مشکلات مردمی و جلب رضایت آن‌ها باشد.
 
معاون استاندار یزد همچنین ایجاد نشاط اجتماعی از طریق اجرای برنامه‌های مردم‌محور را خواستار شد و گفت: مردم ایران نشان داده‌اند همواره و در همه عرصه‌ها پشتیبان نظام و انقلاب هستند و مسئولان نیز باید به نحو شایسته‌ای این همراهی را پاسخی درخور و مناسب بدهند.
 
طالبی در ادامه بر لزوم مشارکت فعالانه‌تر شهرداری‌ها در امور فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهرها به عنوان نمایندگان منتخب مردم می‌توانند با انتخاب شهردارانی شایسته و کارآمد، نقش مؤثر خود را در این حوزه ایفا نمایند.
 
در ادامه، هریک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.
 
گفتنی است در این نشست، امام‌جمعه احمدآباد، فرماندار و معاونان وی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر احمدآباد حضور داشتند.