حضور امام جمعه اردکان در انتخابات ریاست جمهوری

▫️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در لحظات اولیه آغاز رأی گیری با حضور در شعبه ثابت شماره یک مستقر در مصلی امام خمینی (ره) در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

▫️ وی پس از انداختن رأی خود به صندوق، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی از عموم مردم شهرستان اردکان خواست که با حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.

▫️امام جمعه اردکان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالار است، گفت: سرنوشت این نظام در دست مردم است و مسئولین کشور را با واسطه و بی واسطه انتخاب می کنند.

▫️وی تصریح کرد: روز انتخابات، روز سرنوشت سازی است و به تعبیر مقام معظم رهبری روز جشن ملی است برای اینکه مردم در آینده کشور تغییر و تحول ایجاد می کنند.

▫️ حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر با اشاره به اینکه رأی دادن وظیفه و تکلیف و حق همه واجدین شرایط است که در این مسیر سرنوشت ساز سهیم باشند، افزود: کسانی که با نیت خدایی و خدمت به نظام جمهوری اسلامی و برای تضعیف و ناامید کردن دشمنان در انتخابات شرکت می کنند قطعا عبادت بزرگی انجام می دهند. لذا سفارش می کنم امور جناحی را در نیت خود دخالت ندهند.