فرماندار اردکان در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی:
فرماندار اردکان در جمع مسئولان و رؤسای کمیته‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های این دهه باید با محوریت حداکثری مردم، شاخص‌تر از هرسال و به زبان روز و منطبق با نسل جوان و نوجوان طراحی و اجرا شود.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان بهروز شهابی‌زاد با تسلیت حوادث و فجایع اخیر، از سردار سلیمانی به‌عنوان فرماندهی مردمی و جان‌برکف یاد کرد و گفت: سپهبد شهید سلیمانی تمام عمر بابرکت خود را صرف دفاع از ارزش‌ها کرد و شهادتش نیز موجب وفاق، هم‌دلی و اتحاد هرچه بیش‌تر در جامعه شد.
 
وی با ابراز تأسف از حادثه تلخ جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنان در مراسم تشییع سردار سلیمانی و فاجعه سقوط هواپیمای مسافربری در کشور گفت: علی‌رغم سختی و مصیبت‌بار بودن این حوادث، نباید دستاویزی برای هجمه به نیروهای مخلص و ایجاد تفرقه در کشور به‌وجود آید.
 
شهابی‌زاد با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شکوه هرچه بیش‌تر مراسم امسال را با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و حوادث اخیر خواستار شد و افزود: دستاوردهای انقلاب باید برای نسل‌های مختلف به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.
 
وی دهه فجر انقلاب اسلامی را دهه شکوفایی ارزش‌های دینی و ملی ایرانیان برشمرد و گفت: بیش از هزار برنامه در سطوح مختلف در بخش‌های سه‌گانه شهرستان اردکان پیش‌بینی شده است.
 
فرماندار اردکان از شور و شعور بالای سیاسی و قدرشناسی مردم در مناسبت‌های گوناگون تقدیر کرد و افزود: مسئولان باید پاس‌دار اعتماد مردمی که سرمایه بزرگ این نظام و انقلاب است باشند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست گفت: انقلاب اسلامی ایران، مقدمه ظهور و حکومت امام زمان (عج) است و حوادث سال‌های اخیر، جدایی بسیاری از حکومت‌ها از استکبار جهانی را نشان می‌دهد.
 
حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی اظهار داشت: آمریکا در فاجعه ترور سردار شهید سلیمانی، اتحاد جهانی را علیه خود بیش‌تر کرد و اکنون تمام کشورها به‌دنبال اخراج این رژیم جنایتکار از منطقه هستند.
 
وی با بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را انقلاب معنا، ایثار و امداد الهی دانست و افزود: باید پیام شهدای انقلاب در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر دیده شود.
 
فخرالدینی، جوانان را مخاطب اصلی در برنامه‌های دهه مبارک فجر دانست و افزود: نتیجه عملکرد کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر باید هم‌افزایی ملی، تقویت وحدت و حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو باشد.