فرماندار اردکان در جلسه شورای آرد و نان:

فرماندار اردکان گفت: دستگاه‌های ذیربط باید تمام تلاش و اهتمام خود را برای سلامت زندگی مردم به خصوص تولید و توزیع آرد و پخت نان با کیفیت به کار بگیرند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان به نقل از ایرنا هادی مقیمی روز دوشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی آرد و نان افزود: تغذیه سالم و باکیفیت، در زندگی و سلامت مردم تأثیر بسزایی دارد؛ لذا دستگاه‌های ذی‌ربط از هیچ کوششی برای تأمین منافع و سلامت مردم فروگذار نباشند.

 

وی اضافه کرد: طبیعتاً نانوایان شهرستان اردکان نیز تلاش خود را در راستای این مهم می‌نمایند چرا که اکثریت آن‌ها را افراد شریفی تشکیل می‌دهند که با دلسوزی کارشان را انجام می‌دهند.

 

مقیمی با بیان اینکه فرمانداری اردکان و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان وظیفه نظارت دقیق بر چگونگی عرضه و توزیع گندم، آرد و کیفیت پخت نان را برعهده دارند گفت: مسئولیت انطباق فاکتورها و شاخص‌های بهداشتی در زمینه آرد و نان بر عهده اداره مرکز بهداشت و درمان است.

 

وی تصریح کرد: همه مدیران و دستگاه‌های ذی‌ربط در این مبحث وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند و جای تقدیر و تشکر است؛ منتهی نباید این موضوع مانع از این بشود که ما روند کار را بهبود نبخشیم.

 

مقیمی اظهار کرد: باید به فکر پیشرفت به سمت استانداردسازی فعالیت‌ها در حوزه آرد ونان با جدیت بیشتری بود، چون نان قوت غالب مردم است و باید در این حوزه با برنامه‌ریزی ویژه دنبال شود و در این مورد حساسیت مردم را بیشتر کرد.