فرماندار اردکان:

دهکده ورزشی بزرگ در اردکان ساخته می‌شود

فرماندار اردکان:
 دهکده ورزشی بزرگ در اردکان ساخته می‌شود

فرماندار اردکان گفت: عملیات اجرایی ساخت یکی از بزرگ‌ترین دهکده‌های ورزشی با یاد شهدای خدمت آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان، حسین سبزواری با تسلیت شهادت شهدای خدمت به‌ویژه شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دوره ششم مدیریت شهری حمایت از حوزه ورزش است و بر همین اساس توسعه فضاهای ورزشی موردتوجه ویژه قرارگرفته است.

وی افزود: در همین راستا، پروژه احداث بزرگ‌ترین دهکده ورزشی که به لحاظ زیرساختی، گامی بلند برای توسعه ورزش، استعدادیابی و افزایش نشاط اجتماعی در اردکان خواهد بود.

فرماندار اردکان گفت: این دهکده مدرن ورزشی در زمینی به مساحت ۱۵۲ هکتار احداث می‌شود،
سبزواری بابیان اینکه اقدامات اولیه انجام‌شده، موافقت‌نامه‌های اداره برق، آب، گاز، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل گرفته‌شده است اظهار داشت: واگذاری زمین به اداره ورزش و جوانان شهرستان هم در حال انجام است.
او یادآور شد: طرح اولیه برآوردهای آن آماده است، این ورزشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین ورزشگاه اردکان در پیوست جدول ۲۰ بودجه قرار خواهد گرفت.
سبزواری عنوان کرد:
 زیرساخت‌های این دهکده شامل: زمین چمن، سالن‌های تخصصی، پیست موتورسواری، اسب‌سواری، استخر و هتل می‌باشد که حتی امکان رویدادهای بین‌المللی هم داشته باشیم.
فرماندار اردکان تصریح کرد: راه‌اندازی یک مجموعه ورزشی بزرگ در شهرستان اردکان امکان خوبی برای ترویج فعالیت‌های ورزشی و سلامتی در این منطقه ایجاد خواهد کرد، این مجموعه می‌تواند فضایی مناسب برای تمرینات و مسابقات ورزشی، تشویق جوانان به شرکت در ورزش و تربیت نیروی انسانی سالم و فعال در شهرستان فراهم کند.
او افزود: این اقدام می‌تواند به ایجاد انگیزه و اشتیاق برای ورزش و سلامتی در جامعه کمک کند و سبب ارتقای سطح فیزیکی و ذهنی افراد شود، همچنین، ایجاد یک دهکده ورزشی می‌تواند به توسعه گردشگری و اقتصاد محلی نیز کمک کند.