پیام تبریک سرپرست فرمانداری اردکان به‌مناسبت سال جدید
مصطفی پوردهقان‌اردکان در پیامی به‌مناسبت شروع سال ۱۴۰۰، کرونا را از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر معیشت و ارتباطات مردم در سال ۹۹ دانست و با تأکید بر لزوم حمایت همه‌جانبه از تولید در کشور، رفع موانع را وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها برشمرد. متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
سال ۱۳۹۹ با همه سختی‌ها و آسانی‌ها، غم‌ها و شادی‌ها، ناکامی‌ها و موفقیت‌ها سرانجام به پایان رسید.
 
شاید بتوان گفت در سالی که گذشت؛ مهم‌ترین مسئله، همه‌گیری ویروس کرونا و شیوع کووید-۱۹ در سطح کشور و شهرستان اردکان بود که متأسفانه منجر به پرکشیدن تعدادی از مردمان خوب این دیار و داغ‌دارشدن خانواده‌های عزیز اردکانی شد.
 
کرونا بر همه شئون زندگی ما تأثیر گذاشت؛ از روابط اجتماعی و خانوادگی گرفته تا اقتصاد و کسب‌وکار و فعالیت‌های فرهنگی و... اما موج فداکاری‌های کادر درمان و بهداشت، هم‌دلی و همکاری مردم در راه شکست کرونا و... از تجلی‌گاه‌های زیبای فرهنگ ایرانی و اسلامی و نوع‌دوستی مردم ما بود.
 
سال ۹۹ با همه این فرازها و فرودها به پایان رسیده و سال ۱۴۰۰ بیش از هرچیز، نویدبخش آن است که «ریاضت بگذرد؛ سختی سرآید» و در این راه «ولیکن آدمی را صبر باید» (سعدی).
 
سال ۱۴۰۰ از جنبه‌های مختلفی حائز اهمیت است؛ اما مهم‌ترین رویداد، انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری است که سرنوشت چهارساله شهرها در پارلمان‌های محلی و فرجام چهارساله قوه مجریه در یک دوره جدید مشخص می‌شود. لازمه تحقق اهداف و پیش‌رفت شهرستان و کشور، حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات است و در این گام دوم انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی جوانان باید بیش از پیش نمود یابد.
 
با توجه به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها آمادگی شهرستان را برای استفاده از همه توان مدیریتی و اداری درجهت رشد و جهش تولید اعلام داشته و این مهم را وظیفه‌ای همگانی و عمومی می‌دانم.
 
در پایان فرارسیدن عید باستانی نوروز و سال جدید را تبریک عرض نموده؛ و با آرزوی سلامتی و رفع بلای کرونا، توفیق خدمت به مردم و سربلندی مردم عزیز شهرستان اردکان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
 
مصطفی پوردهقان‌اردکان
سرپرست فرمانداری اردکان
۱۴۰۰/۰۱/۰۱