فرماندار اردكان گفت: روابط عمومي ها بازوي توانمند و موثر مديران هستند

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري اردكان، دومين همايش روابط عمومي هاي ادارات شهرستان اردكان چهارشنبه 31 ارديبشت ماه با حضور "داود پاك طينت" مديركل روابط عمومي استانداري يزد، "حسين اسماعيلي" فرماندار اردكان و جمعي از مديران ادارات و مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي ادارات شهرستان برگزار شد.

 

در ابتداي اين ديدار حسين اسماعيلي طي سخناني روابط عمومي ها را بازوي توانممند و موثر هر نهاد دانست و افزود: مديران ادارات بايد با انتخاب افرادي شايسته در اين مسئوليت، موچبات رشد و اعتلاي هرچه بيشتر مجموعه ي تحت امر خود را فراهم آورند.

 

فرماندار اردكان از مديران و كارشناسان روابط عمومي ها خواست تا كمك كار مدير و مجموعه ي خدمتي خود باشند تا بتوانند از اين طريق تلاش هاي بي وقفه مديران خود را انعكاس داده و مردم و مسئولين در جريان اين امور قرار گيرند.

 

در ادامه ي اين همايش پاك طينت ضمن اشاره به اهميت و جايگاه واحد روابط عمومي در سطح ادارات خواستار توجه هرچه بيشتر مديران به اين بخش شد.

 

وي ضمن انتقاد از برخي نهادها در روند اجراي سياست چابك سازي، حذف پست تخصصي روابط عمومي در اين راستا را يكي از اشتباهات اين طرح دانست و خواستار اصلاح آن از طرف مديران شد.

 

گفتني است از برنامه هاي ديگر اين مراسم مي توان به برگزاري كارگاه آموزشي با موضوع مديريت در روابط عمومي ها و تقدير و تشكر از مديران و كارشناسان روابط عمومي ها اشاره نمود.