سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان در جلسه شورای اداری به‌مناسب هفته دولت:

شهدای دولت الگوی مدیران باشند /شیوه‌ مدیریت باید سیستمی باشد

حسین سبزواری با گرامی‌داشت یادمان شهدای دولت " شهید رجایی "و" باهنر" آنها را  الگو و اسوه برای مدیران و مسوولان دولتی عنوان کرد و افزود: همان‌طور که سبک زندگی‌ها تغییر کرده است باید شیوه‌های مدیریت به روزتر و آرمان‌های انقلاب و اهداف نظام در نظر گرفته شود و در راستای ارتقای نگرش مدیریت سیستمی به زودی دوره‌‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی برگزار خواهد شد تا به آن اهداف و مسیرهای ترسیمی برسیم .

وی اضافه کرد: همه ما امروز مستخدم دولتیم، کسی که خادم  است باید در مسیری که دولت تعیین کرده حرکت کند و در اصل خدمت‌گذار مردم باشیم.
سرپرست فرمانداری اردکان با بیان اینکه بزرگترین شأن ما کمک کردن به مردم است تصریح کرد: نگاه مدیران باید سیستمی باشد، به صورت جزیره ای عمل نکنند و دست به دست هم مشکلات را برطرف کنیم .
سبزواری یادآور شد: اگر مردم از عملکرد مسوولان رضایت داشته باشند ما با قدرت و انگیزه بیشتری می‌توانیم خدمت کنیم .
مدیران ادارات ظرفیت‌های خدمت گذاری خود را اعلام کنند.
سرپرست فرمانداری اردکان خطاب به مدیران ادارات افزود: ظرفیت‌های خدمت‌رسانی به مردم را اعلام کنید تا مشکلات و چالش‌های دیگری به وجود نیاید .
وی افزود: تمام ظرفیت‌های دولتی را برای مردم در نظر بگیرید رضایتمندی مردم در امورات زندگی‌مان اثر خواهد گذاشت.

🔹خبرنگاران مجوز دار در نشست‌های مسوولان حضور داشته باشند 
سرپرست فرمانداری اردکان درادامه با بیان اینکه بحث اطلاع‌رسانی در بین مردم به صورت صحیح صورت بگیرد تصریح کرد: رسانه‌های فاقد مجوز جهت اخذ مجوزهای لازم اقدام نمایند و در جلسات دعوت و حضور یابند.
وی گفت: رسانه‌ها متاسفانه اطلاعات کامل به مردم منعکس نمی‌کنند چون آگاهی و اطلاع ندارند .
سبزواری اظهار داشت:  لازم است مسوولان ادارات  در حوزه اطلاع‌رسانی،  روابط عمومی‌ها را فعال کنند و  موانع و عملکردها را به صورت دقیق انعکاس دهند و عملکرد روابط عمومی دستگاه ها توسط فرمانداری ارزیابی خواهد شد.

🔹۲۲ طرح  در هفته دولت در اردکان افتتاح می شود 
سبزواری  در ادامه  با بیان اینکه  ٢٢ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت افتتاح می شود، افزود: این طرح‌ها با سرمایه گذاری ٩٧٠ میلیارد تومانی از محل اعتبارات دولتی و ٨١٨ میلیارد تومانی بخش خصوصی و ٢١ میلیون دلاری از محل اعتبارات ارزی به بهره برداری می‌رسد.
وی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۴٣٣ نفر بصورت مستقیم فراهم خواهد شد.
سرپرست فرمانداری اردکان گفت: در هفته دولت از مجموع این پروژه‌ها پنج طرح شامل: کارگاه صنایع دستی، بوم‌گردی، پارک بانوان جنت آباد، نیروگاه خورشیدی و پروژه گازرسانی به روستاهای توت و انجیرآوند با حضور مسوولان استان و شهرستان افتتاح خواهد شد.

🔹حادثه سیل در اردکان مدیریت شد 
سرپرست فرمانداری اردکان در ادامه گفت: همه مسوولان و مردم و صنایع شهرستان دست در دست هم دادند و بلای طبیعی سیل را در این شهرستان مدیریت کردند .
سبزواری  اظهار داشت: از تمام دستگاه‌ها و صنایعی که در سیل‌های اخیر کمک کرده‌اند تا این حادثه طبیعی مشکلات حادی به وجود نیاورد ، تقدیر و تشکر می‌کنیم .