سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان:

شکست آمریکا در واقعه طبس، شکست در برابر اراده الهی بود

مراسم گرامی‌داشت شکست مفتضحانه آمریکادرصحرای طبس با حضور استاندارخراسان جنوبی،مسئولان استانی و شهرستانی خراسان جنوبی، خانواده شهدا و با شرکت سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان و مشارکت پرشور مردم در محل وقوع این حادثه واقع در مسجد شکر برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان گفت: واقعه طبس؛ یادآور شکست حقارت آمیزآمریکا در عملیات صحرای طبس ودر برابر اراده و خواست پروردگار بود.
حسین سبزواری ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای این حادثه به خصوص شهید محمد منتظر القائم،گفت: این عملیات که به منظور آزاد سازی گروگان‌های تسخیرلانه جاسوسی آمریکا طراحی شده بود یکی از تلخ‌ترین حوادث برای آمریکایی‌ها در مواجهه با مردم ایران بود و طراحی این عملیات پیچیده و پرهزینه تنها به منظور بازیابی اعتبار از دست رفته آمریکا بود.

وی افزود: نفوذ آمریکایی‌ها در عمق هزاران کیلومتری خاک ایران که به منظور آسیب زدن به مراکز نظامی و حساس کشور و آسیب به نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بودبا امداد الهی و توفان شن با شکست مواجه شد و حادثه پنجم اردیبهشت ماه در تاریخ کشور جاودانه و بر عزت و اقتدار ایران در جهان افزود.

بازدیدمیدانی از منطقه ومحل احداث موزه‌ی استکبار ستیزی و شرکت در مراسم گرامی‌داشت این حادثه‌ی بزرگ از دیگر برنامه‌های حضور چند ساعته سرپرست فرمانداری اردکان در این مراسم بود.