فرماندار اردکان از دو کمپ اسکان مسافرین نوروزی در این شهر بازدید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین اسماعیلی فرماندار شهرستان اردکان در این بازدیدها که سه شنبه شب 12 فروردین ماه انجام شد، ابتدا از مقر مرکزی ستاد اسکان شهرستان که در کانون شهید مدرس اردکان مستقر است، بازدید نمود و از نزدیک در جریان نحوه پذیرش و اسکان مسافرین نوروزی قرار گرفت و از سوی اشرفیان و رضاپور، رییس و معاون آموزش و پرورش اردکان، توضیحات لازم به وی ارائه شد.
 
اسماعیلی سپس با حضور در مدارس خلیج فارس و انقلاب اردکان که هم اکنون به عنوان کمپ اسکان مسافرین در نظر گرفته شده، با تنی چند از مسافرین و میهمانان نوروزی حاضر در این کمپ‌ها به گفتگو پرداخت و از میزان رضاتمندی ایشان آگاه شد.
 
عالی ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان ضمن تقدیر از تلاشهای خوب صورت گرفته، خطاب به مسئولین حاضر در این بازدید گفت: هدف ما در ارتباط با میهمانان نوروزی باید این باشد که هر مسافر نوروزی یک سفیر فرهنگی است و باید به این دید به این عزیزان نگاه شود و تمام تلاش برای جلب نظر، رضایت، آسایش و آرامش ایشان در مدت زمان حضور در اردکان صورت پذیرد تا این عزیزان با خاطره ای خوش و روحیه ای مضاعف به دیار خود بازگردند و مبلغین فرهنگ و ادب و اخلاق ما باشند.
 
گفتنی است تاکنون پس از شهرستان یزد، اردکان بالاترین میزان اسکان مسافرین نوروزی در کمپهای اسکان متعلق به آموزش و پرورش را دارا می باشد.