فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان در جلسه شورای ترافیک شهرستان بر لزوم اجرایی شدن مصوبات این شورا به صورت ویژه تأکید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی با بیان اینکه مصوبات شورای ترافیک به عنوان مرجع بالادست در حوزه ترافیک لازم‌الاجراست، از عدم اجرای برخی مصوبات انتقاد کرد و گفت: مسئولیت اجرای گزینشی یا عدم اجرای این مصوبات برعهده دستگاه‌های مسئول است.
 
 وی با اشاره به جانمایی و واگذاری زمین برای اجرای ساختمان جدید پلیس راه اردکان نایین از اجرای طرح بزرگ و آزادراه اردکان - مهریز با اعتباری بالغ بر ۹۳۸ میلیارد تومان در آینده خبر داد و گفت: باید پیش‌بینی‌های لازم درباره اجرای طرح های ساخت و توسعه در محدوده مدنظر قرار گیرد.
 
فرماندار اردکان در ادامه اظهار داشت: بیش از ۷۰۰ وانت بار تحت پوشش سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان اردکان فعالیت می‌کنند که ساماندهی آن‌ها برای خدمات‌دهی بهتر ضروری است.
 
وی هدف از این اقدام را نظام‌مند شدن فعالیت‌های وانت‌بارها و نیز جلوگیری از تجمع در اماکن پرتردد شهر برای جلوگیری از ترافیک عنوان نمود و گفت: این اقدام در قالب طرحی از سوی سازمان حمل و نقل عمومی و در قالب تأسیس شرکت‌ها و آژانس‌ها صورت خواهد گرفت.
 
مقیمی با انتقاد از اجرای سلیقه‌ای برخی مصوبات شورای ترافیک گفت: اجرای دقیق مصوبات بر عهده دستگاه اجرایی مربوطه است و در صورت بروز مشکلات حقوقی باید پاسخگو باشند.