همزمان با هفته دولت

نشست شورای دانشگاه اردکان با حضور مقام عالی وزارت تشکیل شد

نشست شورای دانشگاه اردکان با حضور مقام عالی وزارت تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان; نشست شورای دانشگاه اردکان با حضور دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه استانداریزد، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اردکان و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان و دانشگاهیان در سالن دانشکده دامپزشکی برگزار شد.

دکتر محمد علی زلفی گل در این نشست با گرامی داشت هفته دولت و مقام شهدا اظهار داشت: برنامه ریزی در دانشگاه‌ها بایستی به گونه‌ای باشد که خدمات دانشگاهیان در خدمت اهداف نظام و انقلاب اسلامی قرار بگیرند. مقام عالی وزارت همچنین با قدردانی از جایگاه خیرین در اردکان و نخبگان اردکانی اظهار امیدواری کرد: با همراهی مسئولین محلی و جلب مشارکت‌های صنایع مستقر در منطقه شاهد تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه اردکان در آینده باشیم.

دکتر زلفی گل همچنین با اشاره به جایگاه یاوران علمی در دانشگاه از رؤسای دانشگاه‌ها خواست برای معیشت و رفاه این قشر همه تلاش خود را انجام دهند. توجه به اعطای پژوهانه و تقویت بودجه دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه از جمله دیگر موضوعاتی بود که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قول پیگیری آنها را داد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با تأکید بر نقش آموزش عالی در توسعه اظهار داشت: در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه به حوزه آموزش عالی در برنامه هفتم توسعه توجه شده است. دکتر دشتی اردکانی همچنین با اشاره به اینکه واحدهای بزرگ صنعتی منطقه به درستی به تعهدات اجتماعی خود عمل نکرده اند خواستار ارتباط هرچه بیشتر صنعت با دانشگاه در راستای توسعه متوازن شد.

استاندار یزد هم در این نشست با قدردانی از خدمات صورت گرفته در دانشگاه اردکان اظهار امیدورای کرد: با تعریف صحیح تعهدات اجتماعی مشارکت صنایع را در جهت توسعه آموزش عالی سوق داد. دکتر مهران فاطمی افزود: در حال حاضر صنعت در بخش انتقال آب و طرح های ورزشی و راه سازی در اردکان اقدامات خوبی را در دست اقدام دارد اما بخش آموزش و به وِیژه آموزش عالی بایستی بیش از پیش در دستور کار تعهدات اجتماعی صنایع قرار بگیرد.

 

#فرصت_خدمت #دولت_مردم

#هفته_دولت_گرامی_باد