دهه مبارک فجر
بهروز شهابی‌زاد فرماندار اردکان در پیامی سالروز ورود امام خمینی ره به کشور و فرارسیدن چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:
 
والفجر و لیال عشر
 
ایام‌الله دهه مبارک فجر در حالی فرامی‌رسد که چهل‌سالگی، بلوغ و بالندگی انقلاب شکوهمند اسلامی را سالِ پیش جشن گرفته‌ایم و اکنون، چلّهٔ دوم انقلاب را با قدرت، اقتدار و امید به یک‌سالگی رسانده‌ایم.
 
چهل‌ویک‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی که به‌حق و براساس گواهی ستم‌دیدگان و ستم‌ستیزان عالم، قیامی پرشور و شعور علیه استبداد، ظلم و خودکامگی است، در شرایطی گرامی داشته می‌شود که دشمنی‌ها، کارشکنی‌ها و تحریم‌ها به اوج خود رسیده و استکبار جهانی، ناامیدسازی مردم از طریق اعمال فشار و محدودیت را در خیالات خام خود می‌پروراند.
 
مردم ما و به‌خصوص نسل‌های پس از انقلاب بهمن ۵۷، هرچند با تحمّل مشقات و مشکلات فراوان، آگاهانه، امیدوارانه و مشفقانه، در راه اعتلای انقلاب و نظامی گام برمی‌دارند که نسل‌های پیشین‌شان، جان و مال جوانان پرشور خود را تقدیم آن کرده بودند.
 
امروز به برکت خون‌های پاک شهدا، صبر، وظیفه‌شناسی و قدرشناسی مردم و حضور در صحنه‌های حساس، اتحاد و یکپارچگی مردم ایران اسلامی در نقطه اوج خود قرار گرفته و بی‌شک، امسال بهار انقلاب اسلامی مطبوع‌تر، گرم‌تر و هم‌دلانه‌تر خواهد بود.
 
این‌جانب ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن دهه مبارک فجر به ملت شریف ایران و مردم قدرشناس و انقلابی اردکان، امیدوارم همه خدمت‌گزاران این نظام و انقلاب در تعالی میهن اسلامی و خدمت هرچه بیش‌تر به مردم موفق باشند.
 
بهروز شهابی‌زاد
فرماندار شهرستان اردکان
۱۳۹۸/۱۱/۱۱