هرکیسه خون به سه محصول خونی تبدیل می شود 
سید محمد رضا آقایی میبدی مدیرکل انتقال خون استان یزد در دیدار با فرماندار میبد رشد دو برابری اهداء خون در شهرستان میبد را نشانه حرکت خیرمندانه ، نودوستانه ، مومنانه و توسعه مشارکت اجتماعی خواند .
آقایی با بیان اینکه در دو سال گذشته و دردولت سیزدهم آمار اهداکنندگان خون به ویژه در بخش بانوان در شهرستان میبد رشد قابل توجهی داشته است افزود : در این فرایند اهداء کنندگان برگزیده ایی هستند که بیش از 50 تا 60بار خون اهداء کرده اند .
مدیرکل انتقال خون استان با اشاره به مزیت های اهداء خون  گفت :  اهدا خون روی سلامت جسمی، معنوی ، روانی و اجتماعی افراد اثر دارد و علاوه بر آن باعث نجات بیماران نیازمند به خون می شود .
آقایی با بیان اینکه هرکیسه خون جان سه نفر را نجات می دهد افزود : هر فردی که اهداء خون انجام می دهد گویا کل بشریت را نجات داده است و این کار بزرگ و کریمانه این عزیزان را نشان می دهد .
مدیرکل انتقال خون استان با اشاره به خون های اهداء شده در استان تصریح کرد : هرکیسه خون اهداء شده تبدیل به سه محصول خونی می شود و یا برای بیماران نیازمند استفاده می شود .
وی گفت : استان یزد رتبه دوم اهداء  خون در کل کشور را داراست و هیچ بیماری در استان معطل خون و محصولات خونی نیست .
آقایی افزود : خون های اهداء شده برای تامین بیماران سرطانی ، صعب الاعلاج و بیمارانی که جراحی پیوند و قلبی انجام می دهند براساس تشخیص پزشک استفاده می شود .
در این دیدار از 8 نفر از اهداء کنندگان برگزیده با اهداء لوح تقدیر شد .