هادی مقیمی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر اردکان:
سرپرست فرمانداری اردکان با اعضای شورای اسلامی شهر اردکان دیدار کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر با بیان اینکه تعامل همه دستگاه‌ها با شوراها و شهرداری‌ها باعث ایجاد خیروبرکت برای شهرستان می‌شود؛ گفت: در شوراها، به سبب ارتباط تنگاتنگی که با مردم وجود دارد؛ گاهی عواطف و احساسات در تصمیم‌گیری‌ها تأثیر می‌گذارد؛ اما در حوزه مدیریت؛ باید مسائل در آرامش و چارچوب‌های قانونی دنبال شود.
 
وی، مهم‌ترین اولویت‌های کاری مسئولان شهرستان را ساماندهی محیط‌زیست و تأمین آب آشامیدنی سالم برای مردم عنوان کرد و گفت: در کنار مباحث توسعه، حیات و تنفس هوای پاک نیز برایمان اهمیت دارد.
 
مقیمی توسعه زیستی، مدنی، سیاسی و فرهنگی در کنار رشد و گسترش صنعت را از الزامات توسعه متوازن عنوان کرد و گفت: صنایع به همان اندازه که نیروی کار وارد شهرستان کرده‌اند؛ باید برای تأمین زیرساخت‌های رفاهی و فرهنگی شهرستان اقدام نمایند.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان به موفقیت دولت در تک‌رقمی کردن نرخ تورم اشاره کرد و افزود: متأسفانه اقتصاد کشور ما تک‌محصولی است و در دوره‌ای؛ با خارج از کشور تبادلات و ارتباطات اقتصادی نداشته‌ایم؛ لذا توسعه زیرساخت‌ها با مشکل مواجه شده است.
 
وی با اشاره به شعار سال ۹۵ خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می‌شود که به خودباوری برسیم و به پتانسیل‌های داخلی و تولیدات ملی توجه کنیم. مقیمی افزود: با اجرای برجام، گشایش‌های خوبی در اقتصاد خواهیم داشت و مشکل رکود در اقتصاد نیز به‌تدریج برطرف خواهد شد.
 
سرپرست فرمانداری اردکان، کاهش ارزش‌افزوده در کشور به یک‌سوم را از تبعات رکود عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که شورای اسلامی شهر و شهرداری اردکان با آن مواجه‌اند؛ همین مسئله است. وی پیگیری وصول ارزش‌افزوده تعدادی از شرکت‌های مستقر در اردکان و نیز انتقال حساب‌های بانکی برخی صنایع را از برنامه‌های خود برای تقویت منابع مالی شهرستان عنوان نمود.
 
مقیمی به مقایسه شرایط اقتصادی شهرستان اردکان با سال‌های گذشته پرداخت و با ابراز خشنودی از اقدامات انجام‌شده در شهرستان گفت: هیچ مانعی نباید باعث ایجاد وقفه در روند توسعه شود و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای پیشرفت شهرستان بهره خواهیم برد.
 
نماینده عالی دولت در اردکان با تأکید بر تقویت هم‌دلی و همراهی همه مسئولان گفت: در بحث منافع شهرستان باید اختلاف‌سلیقه‌ها و تفاوت دیدگاه‌ها را کنار بگذاریم و قدمی برای آینده این شهرستان برداریم.
 
گفتنی است در ابتدای این جلسه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.