#هفته_دولت
هم‌زمان با هفته دولت، در روزهای گذشته برنامه‌های مختلفی مانند دیدار با خانواده کارمندان بازنشسته و خانواده شهدا، نشست با فعالان رسانه، بازدید از ادارات و آزمون پاسخ‌گویی آن‌ها در شهرستان اردکان برگزار شده است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، در روزهای پایانی این هفته و در ادامه این برنامه‌ها، صبح روز چهارشنبه نشست شورای اداری شهرستان اردکان برگزار می‌شود.
 
پس از برگزاری نشست خبری، از کارمندان نمونه ادارات شهرستان در سال ۹۸ تجلیل می‌شود و همچنین دستگاه‌های برتر شهرستان در حوزه صیانت از حقوق مردم و عفاف و حجاب معرفی می‌شوند.
 
همچنین عصر چهارشنبه ۶ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۰، بهروز شهابی‌زاد فرماندار اردکان در دفتر اتحادیه اصناف شهرستان حضور می‌یابد تا اختلافات احتمالی فی‌مابین مردم و اصناف و نیز مشکلات اتحادیه‌ها را بررسی نماید.
 
صبح روز پنجشنبه نیز از ساعت ۸ تا ۹ صبح، مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جعفرزاده اردکان برگزار شده و پس از آن، پروژه‌های هفته دولت با حضور معاون استاندار یزد و مسئولان استان و شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
همچنین به همت بسیج کارمندی و با همکاری ادارات شهرستان، پیش از نمازجمعه شهر اردکان میز خدمت در محل مصلای امام‌خمینی‌ره برپا می‌شود و تعدادی از مسئولان شهرستان به مشکلات مردم پاسخ می‌دهند.
 
فرماندار اردکان نیز روز جمعه در نمازجمعه احمدآباد شرکت می‌کند و در جمع مردم گزارشی از اقدامات انجام‌شده و دستاوردهای دولت را بیان خواهد داشت.