اولین نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، «حسین اسماعیلی» روز چهارشنبه در نشست ستاد دهه فجر با بیان این‌که هم‌اکنون، انقلاب اسلامی ایران به یک تجربه و الگوی موفق در جهان تبدیل شده است افزود: اقتدار همه‌جانبه جمهوری اسلامی در دنیا ثابت شده است.

وی با تأکید بر برگزاری باشکوه آیین‌های دهه فجر، اضافه کرد: اجرای سالم و متنوع جشن‌های دهه فجر، باید در اولویت‌های کاری مدیران و جزو رسالت های اجتماعی مردم قرار گرفته و با تلاش جمعی مجموعه نهادهای شهرستان، این جشن‌ها باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

فرماندار اردکان تقویت روحیه امید، ارتقای اعتماد عمومی، خودباوری ملی و نشان‌دادن جایگاه بی‌نظیر رهبری نظام در نجات کشور از بحران‌ها را از دیگر اهداف اجرای ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های مردم در اجرای برنامه‌های این ایام استفاده کرد.

وی با اشاره به این‌که در پیروزی انقلاب اسلامی همه مردم دخیل بوده‌اند، افزود: باید امروز نیز در بزرگداشت برنامه‌های دهه فجر از ظرفیت‌های مردمی استفاده و همانند دوران انقلاب آن‌ها را در این برنامه‌ها دخیل کنیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان با تأکید بر کیفیت‌بخشی به این برنامه‌ها در شهرستان ادامه داد: محتواهای برنامه‌ها باید در جهت شناساندن و آگاهی‌بخشی فرهنگ، معنویت و روح انقلاب و دین مبین اسلام باشد. وی معرفی خدمات دولت و نظام، بازشناسی چهره‌های ماندگار، معرفی سیره‌ی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تلاش در جهت کسب معنویت از شهدای انقلاب را خواستار شد.

در ادامه این دیدار، اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.