دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و چهارمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت در حالی در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار شد که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات تیمی متشکل از فعالان روابط عمومی‌های شهرستان اردکان برای دومین سال متوالی در آن حضور داشته و در پنل‌های آموزشی آن شرکت کردند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، دکتر معصومه ابتکار در سخنرانی افتتاحیه این همایش، به اهمیت موضوع نقد اشاره کرد و گفت: نقد یکی از ارکان محیط ارتباطات و راهی برای اطلاع‌یابی سازمان‌ها و نهادها از نقاط ضعف و قوت خود است.
 
معاون رییس‌جمهور اشاره کرد: در جمعی که تحت عنوان هفته روابط عمومی در کنار هم گرد آمده‌اند؛ باید در خصوص کاهش آلام جامعه بشری تدبیری اندیشید و قطعاً روابط عمومی‌ها به دلیل ارتباط گسترده با مردم، دولت تدبیر و امید را برای پاسخ‌گویی بهتر یاری خواهند کرد.
 
در این همایش دو روزه در خصوص مایملک دیجیتالی و حکمرانی روابط عمومی الکترونیک، نقش گرافیک اطلاع‌رسان در روابط عمومی الکترونیک، نقش شبکه‌های اجتماعی سازمانی در توسعه نظام اداری ایران، مخدرهای تبلیغاتی و آینده حکمرانی الکترونیک، برند و برندسازی در حوزه صنعت مباحثی مطرح و پنل‌های آموزشی برگزار گردید.
 
در پایان این همایش و کنفرانس، «سیدغلامرضا کاظمی دینان»، رئیس انجمن روابط عمومی ایران و رئیس شورای سیاست‌گذاری و برگزاری هفته روابط عمومی و همچنین «علی شوقی‌بنام» دبیر هفته روابط عمومی سال 94 از حمایت‌های فرماندار و شهردار اردکان در خصوص اعزام تیم روابط عمومی‌های اردکان به این همایش تقدیر و همکاری‌های شهرستان اردکان در خصوص هماهنگی‌های لازم در استان یزد را ستودند.
 
گفتنی است فعالان روابط عمومی ادارات شهرستان اردکان جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی و در راستای برنامه‌های بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در این همایش حضور یافتند.