همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی فرماندار شهرستان اردکان به همراه کارشناسان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان اردکان در دفتر نماینده ولی فقیه درشهرستان اردکان و امام جمعه جدید اردکان حضور بهم رساندند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، در ابتدای این نشست «حسین اسماعیلی» با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به انتخاب شایسته «سید اسماعیل شاکر» و تشکر از زحمات امام جمعه سابق گفت: مسلماً امام جمعه برای هر شهر نقش تأثیرگذار و راهنمایی را دارد و حال این‌که اگر امام جمعه یک شهر از نسل جوان و آشنا با مشکلات این قشر از جامعه باشد وظیفه‌ی خطیرتر و نقش تأثیرگذارتری خواهد داشت.
 
فرماندار اردکان از امام جمعه بعنوان عالی‌ترین مقام عبادی هر شهر یاد کرد و افزود:‌ پیشرفت و موفقیت هر شهری در کنار همکاری مناسب و توجه به جایگاه امام جمعه آن شهر دست‌یافتنی خواهد بود.
 
حسین اسماعیلی درادامه به گوشه ای از فعالیت‌های صورت گرفته در طول دوره یک‌ساله فعالیت مجموعه فرمانداری و ادارات اردکان اشاره کرد و افزود: در طول این مدت سعی شده تا نسبت به بررسی و حل مشکلات مردم شهرستان اقدامات مناسبی صورت گیرد. وی مسئله آب را یکی از اصلیترین مشکلات منطقه به ویژه شهرستان اردکان دانست و گفت: در راستای کنترل مشکل کم آبی و کمبود آب شرب سعی شده با تدابیر صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های مربوطه مردم اردکان در دوره بحران آب و کم آبی با کمترین مشکل روبرو شوند.
 
وی در بخش دیگری از گزارش خود به امام جمعه جدید اردکان گفت: قطعاً با درایت،‌ همدلی و هم‌کاری امام جمعه محترم موفقیت‌های شهرستان در تمامی زمینه‌ها بیش‌تر خواهد شد.
 
در ادامه «سیداسماعیل شاکر» امام جمعه جدید اردکان ضمن تبریک به کارشناسان روابط عمومی به مناسبت هفته ارتباطات و عمومی از فرماندار و دستگاه‌های اداری شهرستان خواست تا در حل مشکلات مردم و بررسی کم و کیف کاستی‌های موجود با دفتر امام جمعه همکاری کنند.
 
حجت‌الاسلام شاکر به نگاه فراجناحی امام جمعه هر شهر اشاره کرد و افزود: بنده همیشه سعی کرده‌ام به دور از نگاه سیاسی و تعصب به حزب یا گروه خاصی عمل کنم و اینک نیز با توجه به اهمیت جایگاه امام جمعه شهر با توجه به شعار همدلی و همزبانی با همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری خواهم داشت.
 
گفتنی است در این دیدار جمعی از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.