در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اردکان مطرح شد
فرماندار اردکان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اردکان که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه و اعضای این کمیته برگزار شد؛ گفت: تحولات صورت‌گرفته و ضرورت ایجاب می‌کند به سمت فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری حرکت کنیم.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی با تسلیت ایام محرم، از این ماه با عنوان ماه خون و اندیشه و قیام یاد کرد و اظهار امیدواری نمود همه مسئولان، در گفتار و کردار، متخلق به اخلاق حسینی شوند.
 
فرماندار اردکان بر ضرورت توجه به شعار «اقتصاد مقاومتی» تأکید کرد و گفت: با توجه به این‌که سیاست عمومی دولت این است که از منابع عمومی برداشت نشود؛ باید از ظرفیت‌های دیگر سرمایه‌گذاری نظیر بخش خصوصی، سمن‌ها، توان خیرین و... بهره‌مند شویم.
 
وی افزایش بهره‌وری و تحول در نظام اداری را از راه‌کارهای دیگر در سیاست‌های دولت تدبیر و امید برشمرد و با انتقاد از آغاز پروژه‌ها بدون کار کارشناسی در دوره‌های گذشته گفت: باید بخش عظیمی از اعتبارات چندین سال از کشور را صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کنیم و این امر عقلانی نیست.
 
هادی مقیمی از عزم دولت برای واگذاری بخش مهمی از پروژه‌ها به بخش خصوصی خبر داد و گفت: با ایجاد و پیش‌بینی مشوق‌ها، بخش خصوصی می‌تواند کمک شایانی در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به دولت بکند.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان افزود: در سال گذشته اعتبارات شهرستان اردکان از محل ماده ۱۸۰، تخصیصی نداشته است و تعداد زیادی از این پروژه‌ها معطل مانده‌اند که امیدواریم با جذب اعتبارات ملی در سال‌جاری، بتوانیم این کاستی‌ها را جبران کنیم.