سرپرست فرمانداری اردکان
سرپرست فرمانداری اردکان در دیدار مسئولان تیم‌های لیگ‌برتری والیبال آرمان و فوتبال ساحلی برسام عنوان کرد: عزم ما بر حفظ و بقای این دو تیم در لیگ برتر است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی پرداختن به ورزش حرفه‌ای را نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت برای رشد و پرورش استعدادهای شهرستان دانست و گفت: حرفه‌ای عمل کردن در این زمینه در بلندمدت بسیار ثمربخش خواهد بود.
 
سرپرست فرمانداری اردکان خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده گاهی صرف هزینه‌های کلان برای برگزاری یک همایش، چندان با استقبال مردمی به‌خصوص جوانان مواجه نمی‌شود؛ اما یک سرمایه‌گذاری کوچک در بخش ورزش، جوانان زیادی را جذب می‌کند.
 
وی با بیان این‌که رای‌زنی‌های خود را برای جذب سرمایه‌گذار آغاز کرده‌ایم؛ افزود: راه‌یابی دو تیم از یک شهرستان در سطح سوپرلیگ، عنوانی افتخارآمیز برای استان و به‌خصوص شهرستان اردکان است و باید این اعتماد و سرمایه حفظ شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز با ابراز خرسندی از حضور تیم‌های اردکانی در لیگ برتر، شهرستان اردکان را دارای پتانسیل‌های عظیم در حوزه نیروی انسانی دانست و گفت: تیم‌های آرمان و برسام با وجود کادر بومی، موفق به کسب افتخارات زیادی شده‌اند.
 
مسعود شریعتی با تقدیر از همراهی مسئولان شهرستان به‌ویژه تماشاگران و حامیان این تیم اظهار داشت: ورزش در هدفی بالاتر از نشاط، رعایت اخلاق و جوانمردی را دنبال می‌کند و این موضوع را بازیکنان و تماشاگران اردکانی بارها در جریان بازی‌ها به اثبات رسانده‌اند.
 
شریعتی در پایان اعلام کرد: اداره کل ورزش و جوانان با همکاری مسئولان استان و شهرستان تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه‌گذار به‌کار خواهد گرفت.
 
گفتنی است این نشست با حضور سرپرست فرمانداری اردکان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت والیبال استان و اعضای کادر فنی تیم‌های والیبال آرمان و برسام اردکان در محل سالن شهید عباسی فرمانداری اردکان برگزار شد.