فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان در مراسم اعزام دانش‌آموزان پسر شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور گفت: امنیت امروز کشور مدیون فداکاری جانبازان و رزمندگان و نتیجه خون شهیدان است.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی با بیان این‌که انقلاب ما، یک انقلاب فرهنگی بود گفت: در سال‌های ابتدایی انقلاب، کشور عزیزمان با حمایت و پشتیبانی ۴۰ کشور مورد حمله قرار گرفت؛ اما با رشادت جانبازان، رزمندگان و شهیدان، ذره‌ای از خاک کشور از دست نرفت.
 
 
فرماندار اردکان به نقش اساسی و تأثیرگذار رهبری امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان حول محور هدایت و رهبری امام خمینی و با اتکا به قدرت ایمان و خلوص، حماسه‌ها آفریدند تا نظام از گزند دشمنان در امان بماند.
 
 
وی وظیفه دانش‌آموزان را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس خطیر و مهم توصیف کرد و افزود: توجه به منش و سیره شهدا از مهم‌ترین اهداف کاروان راهیان نور است.
 
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان با ادای احترام به جانبازان و رزمندگان شهرستان اردکان، از ۴۲۰ شهید اردکان به‌عنوان سرمایه‌های بزرگ معنوی یاد کرد و اظهار امیدواری نمود دانش‌آموزان ادامه‌دهنده راه این شهیدان باشند.
 
 
گفتنی است در پایان این مراسم جمعی از دانش‌آموزان پسر شهرستان اردکان در قالب کاروان راهیان نور بدرقه و راهی مناطق جنگی جنوب کشور شدند.