فرماندار اردکان

فرماندار اردکان، نقش سازمان ثبت احوال کشور را در انتخابات پیش رو، اساسی و کلیدی عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود این دستگاه برای برگزاری انتخابات مکانیزه آمادگی کامل داشته باشد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، به مناسبت سالروز تأسیس سازمان ثبت احوال کشور، امام جمعه و فرماندار اردکان با حضور در اداره ثبت احوال شهرستان اردکان، در جریان روند فعالیت این اداره و خدمات ارائه‌شده قرار گرفتند.

 

فرماندار اردکان در این بازدید، به نقش مهم و بی‌بدیل سازمان ثبت احوال در ارائه و ثبت آمار حیاتی کشور گفت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۷ اسفندماه سال‌جاری، امید است این سازمان با آمادگی کامل در انتخابات پیش‌رو حضور یافته و نقش اساسی و کلیدی خود را ایفا نماید.

 

فرماندار اردکان، ارتباط مداوم و بدون خلل پایگاه اطلاعات جمعیتی با ستاد انتخابات را در برگزاری انتخابات مکانیزه خواستار شد و اظهار امیدواری نمود سازمان ثبت احوال به‌عنوان متولی امر صدور شناسنامه و ثبت وقایع حیاتی، زمینه‌های حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را فراهم نماید.

 

وی همچنین به نقش این سازمان به‌عنوان یکی از مراجع چهارگانه استعلامی در انتخابات اشاره کرد و گفت: در تمامی مراحل انتخابات از جمله ارائه آمار واجدین شرایط و احراز هویت رأی‌دهندگان به عملکرد دقیق و شفاف این سازمان نیاز است و امیدواریم این دستگاه همچون گذشته در انجام وظایف خود موفق باشد.