فرماندار اردکان در پیام خود به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو عنوان کرد:
فرماندار اردکان در پیامی به مناسبت روز دانشجو، این قشر را آرمان‌خواه و مؤمن توصیف کرد و با اشاره به نقش‌آفرینی آنان در بزنگاه‌های تاریخی، اظهار امیدواری کرد دانشجویان با حرکت در چارچوب‌های قانونی و حفظ روحیه انقلابی در مسیر تعالی کشور بکوشند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:
 
بسمه‌تعالی
شانزدهم آذر سرآغاز جنبش دانشجویی و روز بزرگداشت قشر آگاه، آرمان‌خواه و مؤمن جامعه است که در ادوار مختلف و بزنگاه‌های تاریخی، همواره نقش تاریخ‌ساز خود را به خوبی ایفا کرده و با رشادت و پایمردی، حماسه‌های گوناگونی خلق نموده است.
 
دانشجویان سرافراز میهن عزیزمان به عنوان نسل آگاه و پویای جامعه در سراسر تاریخ با تکیه بر نیروی جوانی و روحیه استکبارستیزی، بر استبداد داخلی و سلطه خارجی چیره شده‌اند و خود را به عنوان الگوهایی از میهن‌پرستی و مبارزه در راه وطن و نظام به اثبات رسانده‌اند.
 
گرامی‌داشت یاد و خاطره سه شهید آزادی‌خواه دانشگاه تهران پس از گذشت بیش از ۶۳ سال، نشانه‌ای روشن از زنده‌ماندن دانشگاه و حس استکبارستیزی در بین دانشجویان این سرزمین است. 
 
این‌جانب فرارسیدن ۱۶ آذر را به همه دانشجویان حق‌طلب و رشید ایران و نیروهای فعال و بازوهای توانمند کشور تبریک عرض نموده و امیدوارم همچنان با حرکت در چارچوب‌های قانونی، حفظ روحیه انقلابی و بهره‌گیری از ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انسانی در مسیر تعالی و سربلندی کشور و ترویج گفتمان حضرت امام و رهبری انقلاب عزیزمان تلاش نمایند.
 
هادی مقیمی
فرماندار شهرستان اردکان