همزمان با هفته نیروی انتظامی، جمعی از پرسنل نیروی انتظامی اردكان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت وگو كردند. 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردكان، حسین اسماعیلی در این نشست كه صبح چهارشنبه 16مهرماه برگزار شد؛ ضمن تقدیر از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اردكان و تمامی پرسنل ناجا گفت: آسایش هدیه‌ای است كه از طرف نیروهای انتظامی به مردم هدیه می‌شود.
 
فرماندار اردكان با بیان این كه «ترس از ناامنی، لذت حیات را از بین می‌برد» گفت: در شرایطی كه عدم امنیت و ثبات، تمام منطقه و دنیا را فراگرفته؛ خوشبختانه ایران عزیز، جزیره‌ی‌ آرامش است و این، نشان از تلاش گسترده و فداكارانه نیروهای انتظامی دارد. 
 
رئیس شورای تأمین شهرستان اردكان با تأكید بر لزوم حفظ عزت نیروی انتظامی گفت: عزت و اقتدار ناجا باید توسط همه دستگاه‌ها حفظ و نهایت همكاری لازم با این نهاد به عمل آید. 
 
اسماعیلی، مهاجرپذیری شهرستان اردكان را مورد اشاره قرارداد و تصریح كرد: صنعتی شدن اردكان، سیل عظیمی از جمعیت را روانه این شهرستان نموده و این مسئله، قطعاً پیامدهای فرهنگی و اجتماعی زیادی را در پی خواهد داشت. وی در ادامه با تأكید بر لزوم مدیریت و كنترل هوشمندانه‌ی تبعات مهاجرت، از پرسنل ناجا در این خصوص تقدیر كرد و گفت: خوشبختانه این مدیریت تاكنون به خوبی صورت گرفته و انتظار این است كه این روند، حفظ و بهبود یابد. 
 
در ادامه، احمد كمالی فرمانده انتظامی شهرستان اردكان، ضمن تبریك هفته ناجا به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در این هفته پرداخت. وی، برگزاری صبحگاه مشترك نیروهای انتظامی، بازدید از مراكز پلیس 110، دیدار با خانواده‌ی شهدای ناجا و عطرافشانی قبور شهدا را از برنامه‌های شهرستان اردكان در این هفته عنوان نمود. 
 
گفتنی است در پایان این دیدار،‌ تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی حاضر در جلسه به بیان مشكلات و دغدغه‌های شغلی خود پرداختند.