فرماندار اردكان اهداف سفر دوروزه خود به تهران را تشریح كرد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردكان، حسین اسماعیلی صبح امروز در گفت‌وگو با روابط عمومی این فرمانداری، هدف از این سفر را پی‌گیری پروژه‌های عمرانی ـ ملی شهرستان و مكاتبات انجام شده در سفر اخیر معاون مجلس، حقوقی و استان‌های معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور عنوان و تصریح كرد در این سفر، بخشی از اعتبارات مورد نیاز و درخواستی شهرستان تصویب شد.


فرماندار اردكان، گازرسانی به روستاهای بخش عقدا، خرانق و مركزی، تكمیل مسیر محور یزد ـ طبس، تأمین یک‌هزار تن قیر جهت آسفالت روكش جاده‌های روستایی، تكمیل مسیر احمدآباد به چوپانان و مجموعه‌های ورزشی، پیست سواركاری و پیست موتورسواری اردكان، درخواست اعتبار جهت ورودی عقدا و طرح و نصب نیروگاه‌های كوچک را از پی‌گیری‌های انجام شده در خلال این سفر برشمرد و اظهار امیدواری كرد با نظر مساعد و همكاری‌های صورت گرفته، موضوعات مطرح‌شده به نتایج مطلوبی منتج شود.


«اسماعیلی»، به نیازهای شهرستان در بحث بهداشت و درمان اشاره كرد و افزود: متأسفانه امکانات بخش بهداشت و درمان شهرستان همگام با افزایش جمعیت شهرستان پیشرفت نداشته است و در این راستا، پی‌گیری‌هایی را در خصوص افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان ضیایی و بخش روانپزشكی صورت داده‌ایم. وی همچنین از پی‌گیری شبانه‌روزی شدن مركز بهداشتی ـ درمانی عقدا اشاره كرد و گفت: در بازدید اخیر از این بخش، این موضوع یكی از مطالبات اصلی مردم بوده است. به گفته‌ی فرماندار اردکان، تكمیل اورژانس و تعمیرات بیمارستان ضیایی نیز از دیگر محورهای پی‌گیری شده در بحث بهداشت و درمان بوده است.


فرماندار اردكان در ادامه، به بازدید خود از ستاد شورای هماهنگی مواد مخدر كشور اشاره كرد و گفت: در دیدار با معاونین و كارشناسان این ستاد، درباره كمک به مؤسسه‌های NA بحث و تبادل نظر گردید.


حسین اسماعیلی در پایان، از دیدار خود با نماینده مردم اردکان خبر داد و گفت: با همراهی و هماهنگی ایشان، پی‌گیری ردیف‌های اعتبار ملی انجام شده است. وی، پی‌گیری موضوعات سیاسی - اجتماعی شهرستان در وزارت كشور از دیگر اهداف و اقدامات انجام‌شده در این سفر عنوان نمود.