جلسه ستاد برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال آیت الله خاتمی (ره) برگزار شد
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام جمعه فقید استان یزد و اردکان، معلم اخلاق آیت الله سیدروح الله خاتمی (ره) پنج شنبه 6 آبان 1395 در اردکان برگزار خواهد شد.
 
«هادی مقیمی» در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام جمعه فقید اردکان و یزد بر برگزاری مراسمی باشکوه با حضور مردم فهیم استان و شهرستان تأکید کرد.
 
فرماندار اردکان با عنوان این مطلب که مرحوم خاتمی و بیت شریف ایشان ارتباط نزدیکی با حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری داشته اند اظهار داشت: سیره و اخلاق مرحوم آیت الله خاتمی را نه تنها در اردکان بلکه در کشور می شناسند و از مرحوم خاتمی بعد از گذشت بیش از ربع قرن همچنان بعنوان معلم اخلاق یاد می کنند.
 
وی با اشاره به پیام تاریخی امام خمینی (ره) به فرزند آیت الله خاتمی (ره) در پی ارتحال ایشان افزود: پیام پر معنایی که رهبر فقید انقلاب در پی رحلت مرحوم آیت الله خاتمی صادر نمودند، داراری تعابیری است که ایشان به کمتر کسی اینگونه اشاره و از یک انسانی با این واژه های ارزشمند یاد کرده باشند.
 
مقیمی از مشخص شدن اثر برتر مسابقه تمبر یادبود آیت الله خاتمی (ره) خبر داد و خاطرنشان کرد: در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال آیت الله خاتمی (ره) از تمبر یادبود ایشان که طی مسابقه ای از سوی فرمانداری شهرستان برگزار و انتخاب گردید رونمایی خواهد شد. 
 
در این جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت الله خاتمی (ره) انجام و وظایف هر یک از نهادهای شهرستان مشخص و از سوی فرماندار اردکان ابلاغ گردید.
 
گفتنی است مراسم سالگرد ارتحال امام جمعه فقید شهرستان و استان یزد عصر روز پنجشنبه 6 آبان 1395 در گلزار شهدای اردکان برگزار می شود و مراسم بزرگداشتی نیز بعد از نماز عشاء در مسجد کوشکنو برگزار خواهد شد.