فرماندار اردکان با تعدادی از جانبازان بالای 70 درصد این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، در دیدار صبح امروز، حسین اسماعیلی با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق بهره‌مندی از فضیلت‌های ماه خدا، جانبازان جنگ تحمیلی را سرمایه‌های جامعه ما دانست و گفت: هر آن‌چه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌دست آورده؛ به برکت خون پاک شهدا و جان‌فشانی‌های جانبازان و ایثارگران سرافراز این سرزمین است.
 
 
فرماندار اردکان با بیان این‌که پاسداشت و گرامی‌داشت جانبازان عزیز، به‌منزله تکریم همه جامعه و حرمت‌نهادن به تمام ارزش‌هاست؛ اظهار امیدواری کرد تمام ظرفیت شهرستان در جهت ادای حق و خدمت به این عزیزان مصروف گردد تا مشکلات آنان به حداقل ممکن کاهش یابد.
 
 
حسین اسماعیلی با تأکید بر لزوم استمرار دیدارها و تکریم جانبازان و خانواده‌های آنها توسط مسئولان شهرستان گفت: رهنمودهای جانبازان و ایثارگران، چراغ راه تمامی مسئولان در همه شئون است.
 
 
در ابتدای این دیدار، خیرخواه، مشاور فرماندار اردکان در امور جانبازان و ایثارگران با تشکر از اسماعیلی به خاطر برگزاری دومین جلسه به منظور رسیدگی به مشکلات جانبازان، وی را آشنا به مسائل آنان و دارای عزم جدی برای رفع مشکلات این قشر شریف دانست و سپس با بیان پاره‌ای از مشکلات جانبازان شهرستان، از فرماندار اردکان خواست برای حل آن‌ها چاره‌اندیشی نماید.
 
 
در ادامه جلسه، جانبازان بالای 70 درصد شهرستان به نمایندگی از همه جانبازان، مشکلات خود را مطرح نموده و فرماندار اردکان نیز قول داد تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات عنوان‌شده به‌کار گیرد.