همزمان با آغاز هفته ناجا، رژه‌ی مشترک نیروهای مسلح شهرستان اردکان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان در محل فرماندهی انتظامی اردکان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین اسماعیلی در این مراسم، طی سخنانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ناجا، از تلاش پرسنل خدوم این نهاد تقدیر کرد و گفت: نیروى انتظامى جمهوری اسلامی یکی از نهادهاى بنیادین امنیتى و داراى مأموریت‏هاى خطیرى در تأمین امنیت پایدار در جامعه است.
 
وی با بیان این‌که امنیت، عنصرى ضرورى در زندگی مردم است؛ از آن به عنوان یکى از مقدس‌‏ترین آرمان‌هاى بشرى یاد کرد و افزود: امروز، تأمین این موضوع مهم، بر عهده‌ی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.
 
فرماندار اردکان، به خصوصیات ضروری برای نیروهای انتظامی اشاره کرد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، اقتدار، عزت‌، رحمت‌ و رأفت‌، سه‌ خصوصیت‌ مهم برای‌ نیروی‌ انتظامی‌ کارآمد و مورد قبول‌ جامعه‌ اسلامی‌ است و در این میان، «عزت نفس» از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان در ادامه بر لزوم برخورد محبت‌آمیز نیروهای مسلح شهرستان با مردم تأکید کرد و افزود: نیروی انتظامی همان‌گونه که تاکنون ثابت کرده؛ باید برای حاکم‌کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی، خود نیز در جهت تقویت و حاکمیت آن‌ها در مجموعه‌ی درونی سازمان تلاش نماید.
 
بنا به همین گزارش، در ادامه این مراسم، مانور تعقیب و گریز و نیز آیین تجلیل از پرسنل ناجا برگزار گردید.