به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، "حسین اسماعیلی" فرماندار اردکان شاماگاه روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه در جمع اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان حضور یافت و پیگیر مشکلات این بخش شد.

حسین اسماعیلی در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این جمع، بخش مرکزی را از بخش هایی دانست که تا کنون مغفول مانده و باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و از پتانسیل ها و ظرفیت های آن بیشتر از گذشته استفاده شود.

فرماندار اردکان در ادامه طی سخنانی به توسعه یافتگی صنعتی در سطح شهرستان و به خصوص در بخش مرکزی با پیگیری های نماینده محترم اشاره و گفت: قطعا با پیگیری های انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته معظل اشتغال جوانان اردکانی حل شده که این مایه ی خوشحالی است.

وی سپس به سمت و سوی برنامه های خود در فرمانداری اشاره و افزود: برنامه ریزی ها و هدف گذاری های انجام شده در این مدت در فرمانداری اردکان، حرکت به سمت توسعه ی متوازن و پایدار بوده است تا بتوانیم از فرهنگ، محیط زیست و امنیت مردم در مقابل برخی ناهنجاری های اجتماعی بوجود آمده در جامعه اردکان، محافظت نماییم.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان صنایع را ملزم به سرمایه گذاری در بخش های مرتبط به مردم در شهرستان دانست و خاطرنشان ساخت:همانگونه که صنایع شهرستان از نیروی کار و منابع موجود دراردکان بهره می گیرند، باید در بخش های درمانی،خدماتی،رفاهی،آموزشی،فرهنگی و ورزشی که موجبات رفاه حال همشهریان را فراهم می اورد، سرمایه گذاری نمایند.

حسین اسماعیلی سپس با گلایه از برخی ادارات، برنامه محور نبودن آنها را مهمترین ضعف آنها دانست و تصریح کرد: متاسفانه ادارات شهرستان تا کنون با برنامه و هدف مشخص به سمت توسعه ی شهرستان حرکت نمی کردند و باید این روند اصلاح شود.

اسماعیلی در پایان با اشاره به  رشد صنعت سبز در شهرستان گفت: شهرستان اردکان از نظر کمیت واحد های صنعتی به رتبه ی مناسبی رسیده و نیازی به افزایش آنها در شهرستان نداریم و باید برنامه ریزی ها به سمت ایجاد صنایع سبز در سطح شهرستان باشد و کارخانجات باید کیفیت محصولات و خدمات خود را افزایش دهند.

گفتنی است امام جمعه ی احمدآباد در سخنانی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط فرماندار در این مدت، از اسماعیلی به خاطر استقرار بخشداری مر کزی در محل جدید که موحبات رفاه حال مردم روستایی را فراهم آورده؛ تشکر نمود.

در پایان این جلسه نمایندگان بخش های مختلف شهرستان مشکلات خود را با فرماندار در میان گذاشتند.