نشست مشترک فرماندار اردکان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، در این نشست که صبح روز سه‌شنبه 6 آبان در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان برگزار شد، حسین اسماعیلی با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) و 72 یار باوفایش، محرم را ماه حکمت و عبرت دانست و گفت: محرم و مکتب عاشورا، تعالی بخش روح و رفتار انسان‌ها و درس عبرتی برای نسل‌های بشری است.

فرماندار اردکان، هدف از قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و افزود: استواری و بقای تمام واجبات در گرو زنده نگهداشتن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است. وی امر به معروف را یکی از کارآمدترین شیوه‌های تعامل اجتماعی و یکی از مهم‌ترین حوزه‌های این فریضه را نهی از منکر در قبال مسئولین دانست و گفت: همه موظفند با رعایت شرایط و ضوابط مسائل و مشکلات را به مسئولین گوشزد نموده و در صدد رفع آن‌ها برآیند.

اسماعیلی در ادامه به مشکلات متعدد خانواده‌های شاهد و ایثارگران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه موانع و مشکلات ایثارگران در دستگاه‌های دولتی شهرستان تا حدود زیادی در حال پیگیری است و موکداً به همه دستگاه‌ها توصیه شده مشکلات شغلی آنان با قید اولویت و اهمیت مورد بررسی قرار گیرد.

حاضرین در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان برگزار شد، در خصوص راهکارهای حل مشکلات معیشتی ایثارگران و خانواده‌های آنان با حفظ احترام، حرمت و قداست این جامعه به تبادل نظر و گفت و گو پرداختند.