فرماندار و مدیر اجرای سرشماری اردکان خبر داد:
فرماندار اردکان پایان سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ در شهرستان اردکان را اعلام کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی در جلسه با مأموران و اعضای ستاد سرشماری شهرستان اردکان، ضمن تقدیر از تلاش‌های آنان گفت: در پایان شماری سال ۹۵؛ بیش از ۲۶ هزار و ۷۰۰ خانوار اردکانی در سرشماری شرکت کرده‌اند.
 
 
وی با تشکر از همراهی مردم، دستگاه‌ها، کارخانجات و معادن که تلاش کردند تا این طرح بزرگ ملی به بهترین شیوه ممکن انجام پذیرد؛ افزود: با وجود این‌که در سرشماری سال ۹۵ تعداد نیروی انسانی در رده‌های مختلف انجام سرشماری ۷۰ درصد کاهش یافته است؛ اما با تلاش مأموران سرشماری خوش‌بختانه کار سرشماری با دقت و صحت و سرعت مورد انتظار به پایان رسید.
 
 
مدیر اجرای سرشماری شهرستان اردکان بیان داشت: نتایج آمارگیری پایه برنامه‌ریزی‌ها و توزیع امکانات برای شهرستان در ۱۰ سال آینده خواهد بود. وی تأکید کرد: نتایج سرشماری از آنجا مورد اهمیت است که با دقت و حساسيت مأموران سرشماری جمع‌آوری شده و می‌تواند به عنوان منبعی مورد اطمینان برای برنامه‌ریزی‌های آتی مورد استناد قرارگیرد.
 
 
هادی مقیمی افزود: خوش‌بختانه حسن برخورد با مردم و امانتداری در بحث اطلاعات شخصی مردم با نظارت رده‌های مختلف اجرای سرشماری شهرستان به بهترین نحو محقق شد و از این بابت از همه اعضای ستاد و مأموران سرشماری قدردانی می‌کنیم.
 
 
در ادامه این دیدار هر یک از اعضای ستاد و مأموران سرشماری به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند و در پایان با اهدای لوح از آنان تقدیر شد.