به گزارش اتاق خبر رادکان به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه یزد در اردکان، "مصطفی پوردهقان اردکانی" معاون فرماندار اردكان با حضور در سالن ورزشی آیت الله خاتمی (ره) اردکان، از نزدیک در جریان آماده‌سازی این مکان به عنوان محل برگزاری بازی‌های تیم "آرمان ورزش اردکان" در مسابقات والیبال لیگ برتر کشور قرار گرفت.

معاون فرماندار در این بازدید که جمعی از روسای ادارات شهرستان نیز حضور داشتند، با اشاره به اهمیت برگزاری بدون مشکل و حاشیه مسابقات تیم والیبال آرمان ورزش اردکان، افزود: با توجه به حضور تیمی با نام اردکان در سطح یک رقابت‌های ورزشی کشور از وظایف دستگاه‌های اجرای مرتبط و فرمانداری شهرستان اردکان تامین امکانات و فراهم کردن شرایط مطلوب برای هرچه بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها در اردکان است.

 

پور دهقان در جلسه فوق‌العاده‌ای که به همین منظور در سالن آیت الله خاتمی(ره) با ريیس ادارات مخابرات، برق، ورزش و جوانان، فرماندهی نیروی انتظامی، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، مشاور عمرانی فرماندار و نماینده شهرداری اردکان برگزار شد، ابراز امیدواری كرد قبل از آغاز بازي‌ها، زیرساخت‌های محیطی این سالن ورزشي و تمهیدات لازم برای نظم و پیش‌بینی حوادث احتمالی در حین برگزاری بازی‌ها، مهيا شود.

 

اولین مسابقه تیم والیبال اردکان فردا چهارشنبه 29 مهرماه از ساعت 17:00 در اين سالن ورزشی مقابل تیم متین صالحين ورامین برگزار خواهد شد.

 

شهباز صدری ناظر، کیوان عابدزاده داور اول و احمد سرمست داور دوم این دیدار هستند.

 

اردکانی‌ها تیمی خوب و متحد در بازی‌های دسته اول داشتند و در لیگ برتر امسال با جذب چند بازیکن با‌تجربه لیگ برتری و با وجود کم بودن تعداد ستاره‌هایشان، به دنبال شگفتی‌سازی هستند.