فرماندار اردکان در مصاحبه با برنامه سازان شبکه مستند جمهوری اسلامی ایران

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح دیروز گروه برنامه ساز شبکه مستند صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با هدف تهیه برنامه از ظرفیتهای کار آفرینان جوان شهرستان اردکان،با فرماندار این شهرستان دیدار و مصاحبه نمود.

     این گروه در راستای ساخت برنامه ای با محوریت ترویج فرهنگ کار آفرینی خصوصا در نسل جوان و خلاق از تلاشهای صورت گرفته در بخش صنعت اقدام به معرفی ظرفیتهای شهرستان اردکان می نماید است .

     "احمد کمالی" در مصاحبه با عوامل این برنامه، شهرستان اردکان را خاستگاه مثبت کار آفرینی عنوان نمود و این مهم را امری ریشه دار در فرهنگ قناعت،تلاش و مناعت طبع اردکانیها دانست وگفت: فرهنگ غنی کار در اردکان که ریشه در گذشته های این شهرستان دارد با خلاقیت،نوآوری و تلاش مردان و زنان امروز در هم آمیخته و این شهرستان را از لحاظ تولید و کار آفرینی در نوع خود ممتاز نموده است .

     فرماندار اردکان با اشاره به پیشرفتهای اساسی در عرصه صنعت که به مدد تلاش سرمایه گزاران و حمایتهای مسئولین محقق شده است افزود: کسب رتبه کار آفرینی برتر درحوزه جوانان توسط کارخانجات تولید LED ولامپ فوق العاده کم مصرف بهنور درسال90 و همچنین کسب رتبه کار آفرین برتر کشوری توسط کارخانجات شیشه اردکان در سال جاری که توسط سرمایه گزارن بومی و صنعتگران اردکان محقق گردیده است افتخاری است که بر این ادعا صحه می گذارد .

     وی گفت:بافراهم بودن زیرساختهای اساسی سرمایه گزاری دراین شهرستان نظیرجاده،راه آهن،برق، گاز و سایر تاسیسات و موقعیت مکانی و جغرافیایی آن، هنوز امکان پیشرفت وتوسعه در بخشهای مختلف نظیر فولاد،صنایع وابسته شیشه،تولید لامپ وتجهیزات الکتریکی ،کاشی،سرامیک و سفال و صنایع غذایی و... وجود دارد که امیدوارم با الگو گیری از شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی موسوم گردیده است روز به روز شاهد پیشرفت در عرصه سرمایه گزاری داخلی و صنعت بومی باشیم .

     کمالی در خاتمه صحبتهای خود تیزهوشی ،خلاقیت و توانمندی را از ویژگیهای بارز جوان اردکانی عنوان کرد و گفت:بنده بعنوان نماینده خدمتگزار دولت از جوانانی که خود را مستعد ارائه طرح های نو در بخش صنعت و کار آفرینی می دانندحمایت نموده و تقاضا دارم با بهره گیری از استعداد خود و تلاش روز افزون از موقعیت جوانی برای رشد وبالندگی خود و اطرافیان شان استفاده کنند .