فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان در دیدار دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، این نهاد را دارای رسالت‌های مهم و اساسی در سراسر کشور دانست و گفت: تقویت این کانون‌ها می‌تواند به توسعه فرهنگی، علمی و اجتماعی جامعه کمک کند.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان هادی مقیمی تقویت و توسعه پایه‌های فرهنگی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان را از مهم‌ترین کارکردهای کانون‌های پرورش فکری عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی در حوزه کودک و نوجوان باید بیش از پیش موردتوجه قرارگیرد.
 
 
وی به پتانسیل‌های انسانی شهرستان اردکان اشاره کرد و افزود: بزرگ‌ترین سرمایه مردم اردکان، نیروهای مستعد انسانی خلاق است و با انجام فعالیت‌های مستمر و متنوع باید زمینه بروز و ظهور استعدادهای جدید را در مردم این شهرستان به‌ویژه کودکان و نوجوانان به‌وجود آوریم.
 
 
هادی مقیمی سپس با تقدیر از پی‌گیری اداره کل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در راستای راه‌اندازی کانون زبان در اردکان تصریح کرد: اطمینان دارم با توجه به استعدادی که در نسل جوان اردکان وجود دارد؛ این مرکز از مراکز موفق استان خواهد بود.
 
 
فرماندار اردکان در ادامه، شرط اول در خصوص راه‌اندازی کانون زبان اردکان را جذب مدرس زبان انگلیسی عنوان کرد و آن‌گاه با دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون، خواستار اطلاع‌رسانی مناسب و شایسته از سوی همه دستگاه‌های شهرستان به‌ویژه مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش شد.
 
 
وی خاطرنشان کرد: در عصر کنونی، آشنایی و تسلط به زبان‌های خارجی و بین‌المللی یکی از ضروریات موفقیت در همه عرصه‌ها ازجمله روابط خارجی، بازرگانی و... است و با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیر شهرستان اردکان در حوزه‌های گردشگری، علمی، صنعت و... باید ضمن ایجاد و توسعه مراکز زبان‌آموزی، در راستای توسعه همه‌جانبه شهرستان و تربیت شهروندانی پیش‌رو در همه زمینه‌ها گام برداریم.