هادی مقیمی در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران:
فرماندار اردکان در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان برگزار شد؛ بر لزوم حفظ شأن و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تأکید کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی گفت: یاد شهدای گران‌قدر و پاسداشت جانبازان و ایثارگران، ترویج‌دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و به همین منظور دیدار و سرکشی منظم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره در برنامه‌های هفتگی فرمانداری اردکان بوده است.
 
 
وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، از ۴۲۰ شهید گلگون‌کفن این شهرستان به عنوان گنجینه‌های افتخار یاد کرد و افزود: حفظ شأن خانواده شهدا همواره مورد تأکید همه دولت‌ها بوده است و باید برای بهبود و ارتقای وضعیت معیشتی خانواده‌های شهدا اقدامات شایسته‌تری صورت گیرد.
 
 
فرماندار اردکان تقدیم سرداران بزرگ شهید این شهرستان به انقلاب اسلامی را نشانه‌هایی عالی از دلدادگی مردم اردکان به نظام دانست و گفت: شهید عاصی‌زاده نخستین فرمانده تیپ الغدیر یزد، شهید زفاک، شهید دهستانی، شهید حسینی‌پور، شهید شابُلی، شهید افخمی، شهید فتاحی، شهید جزایری (حنیف) و شهید فتحی از خیل شهدای دفاع مقدس همگی از این خطه برخاسته‌اند.
 
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان ادامه داد: به فرموده امام خمینی (ره) همه دارایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از برکت وجود شهدا و ایثارگران است و دولت تدبیر و امید خدمت به مردم به ویژه این خانواده‌ها را وظیفه و افتخار خود می‌داند.
 
 
مقیمی با بیان این‌که شهرستان اردکان هزار جانباز و ۷۴ آزاده و رزمنده را تقدیم نظام کرده است؛ اولویت فعالیت‌ها در این حوزه را رفع نیازهای جانبازان و آزادگان و خانواده‌های آنان برشمرد.