امام جمعه اردکان در مراسم خاکسپاری 5شهید گمنام در اردکان :

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیروز درمراسم خاکسپاری پیکر مطهر5شهید گمنام درجمع هزاران نفر از مردم عاشق ،شهید پرور و ولایتمدار اردکان شور ومعرفت این مردم را نسبت به شهدا تحسین نمود و افزود:این حضور حیرت آور و سراسر معرفت شما مردم بزرگوار برخواسته از عرق دینی و عشقتان به اهل بیت (ع) و شهداست .این شهدا یادهای باعظمت و زنده ای هستند که آمده اند تا ماخط و مسیرمان را فراموش نکنیم و ودرحرکتمان به سمت ارزشها همچنان ثابت قدم باشیم .

     امام جمعه اردکان اظهار داشت درست نیست به بدنهای مطهر شهدا استخوان شکسته اطلاق کنیم ،اینها انسانهای بزرگی هستند که از بزرگترین سرمایه زندگیشان در راه دین خدا گذشته اند اینها انوار معرفت کردگارند که باید گرامیشان بداریم و نامشان را باعظمت ذکر کنیم .

     وی با اشاره به اهمیت موضوع درس آموزی ازمحضر اهل بیت و پیاده کردن فرامین این عزیران در زندگی، شهدا را نمونه بارز شاگردی مکتب اهل بیت معرفی نمود و گفت همه ما مدیون این شهیدان هستیم ،من این عمامه ای که روی سر دارم ،مسئولیتی که به مسئولین رسیده است و بالاتر از آن امنیت و آرامش مردم در سایه اسلام همه را به شهدا مدیون هستیم و باید به هر طریق ممکن دین خود را ادا کنیم.

     حجت الاسلام حسینی افزود:قطعا این خود شهدا بودند که شهر ما را برای خاک مزارشان انتخاب کردندومردم ما نیز با پذیرایی از این لاله های گمنام ارادت و مهمان نوازی خود را ثابت کردند .

     امام جمعه اردکان ازآحاد مردم شهید پرور،هیاتهای عزاداری ومسئولینی که دربرپایی مجالس این شهدا تلاش نموده اند تشکر کرد.

     سخنرانی "سردار فرهنگ دوست "مدیر کل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد وذکر مصائب حضرت زهرا(س)توسط مداحان اهل بیت (ع)از دیگر برنامه های مراسم معنوی خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان اردکان بود.

     حضور چشمگیر و وصف ناپذیر مردم شهرستان اردکان در مراسم تشییع و به خاک سپاری پیکرهای مطهر شهدای گمنام که از محل گردان امام حسین تا پارک شهر انجام شد؛خاطره ای به یاد ماندنی از ادای دین مردم این شهرستان به شهدا برجای گذاشت.