دستاوردهای دیدار فرماندار اردکان با مقامات عالی‌رتبه دولتی
فرماندار اردکان در گفت و گو با واحد روابط عمومی فرمانداری اردکان؛ دستاوردهای سفر ۲ روزه خود به پایتخت و دیدار با مسئولان عالی‌رتبه دولتی را تشریح کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی از دیدار با «محسنی بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: با توجه به رشد جمعیت سالمندی استان و شهرستان و انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد مرکز تحقیقات سالمندی در اردکان در سال ۱۳۸۲، متأسفانه این مرکز هنوز به مرحله راه‌اندازی نرسیده است.
 
 
فرماندار اردکان گفت: در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور، ضمن تأکید بر تأمین بخشی از اعتبارات از سوی فرمانداری، بر لزوم اختصاص اعتبار مناسب از سوی سازمان بهزیستی کشور تأکید و موافقت آقای «بندپی» جلب شد.
 
 
هادی مقیمی افزود: همچنین در دیدار با معاون توسعه راه روستایی وزیر راه و شهرسازی، با تأمین قیر مورد نیاز چند راه روستایی شهرستان اردکان از سوی وزارت موافقت شد.
 
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان اضافه کرد: در ادامه سفر و در دیدار با دکتر «زند» معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی، قول مساعد بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی اردکان و تأمین اعتبار برای تجهیز و تکمیل این مرکز اخذ شد.
 
 
فرماندار اردکان بیان داشت: دیدار با دکتر «موهبتی» معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی و امور حقوقی وزیر بهداشت از دیگر برنامه‌های سفر بود که در نتیجه‌ آن دستور تأمین اعتبار برای مرکز «ماموگرافی دیجیتال بیمارستان ضیایی اردکان» اخذ گردید.
 
 
بنا به این گزارش،‌ هادی مقیمی در پایان از همکاری و همراهی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و بر لزوم پی‌گیری مجدانه دستگاه‌های شهرستان در تحقق این اعتبارات تأکید کرد.