در دیدار امام جمعه اردکان و معاون فرماندار با مدیرکل سازمان صدا و سیمای استان؛

به گزارش خبرنگار اتاق خبر اردکان به نقل از دفتر امام جمعه اردکان" احمد پهلوانیان" مدیر کل سازمان صدا و سیمای استان یزد و معاونت فنی این سازمان روز جمعه در نشستی با حجت الاسلام و المسلمین "سید اسماعیل شاکر" امام جمعه اردکان و "مصطفی پوردهقان اردکانی" معاون فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار امام جمعه اردکان با ابراز خوشحالی از دیدار با پهلوانیان با اشاره به اهمیت نقش رسانه و امر خبر رسانی بر اهتمام بیشتر این سازمان نسبت به پوشش خبری یکسان اخبار تمام شهرستان های استان یزد تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود خبرهای شهرستان اردکان نیز با قوت بیشترجهت پخش به سازمان ارسال گردد.

مدیر کل صدا و سیمای استان یزد نیز در این نشست با توجه به آشنایی قبلی با امام جمعه اردکان از انتصاب ایشان به عنوان امامت جمعه اردکان ابراز خوشحالی کرد.

پهلوانیان در این دیدار با اعلامآمادگی کامل این سازمان  مبنی بر پوشش خبری اخبار شهرستان اردکان افزود: همانطور که قبلا به اطلاع مسئولین شهرستان رسانده ام در صورتی که مسئولین شهرستان تأمین اعتبار لازم در زمینه  تهیه تجهیزات پخش دیجیتال را داشته باشند، مناطق محدودی از شهرستان اردکان که نیاز به نصب ایستگاه های پخش تصویر دیجیتال دارند مجهز خواهند شدو با نصب چهار ایستگاه این مشکل برطرف خواهد شد.

در این دیدار حاضرین در  زمینه، امر خبررسانی و نحوه پوشش آن و تولید خبر، بحث و تبادل نظر کردند.

گفتنی است معاون فرماندار نیز در این دیدار با تاکید بر بر پی گیری مباحث مطرح شده در این جلسه در خصوص اجرایی شدن مصوبات این سفر و همکاری های لازم با سازمان صداوسیما  قول مساعد داد.