دبیر شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر اردکان خبر داد:

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری"آخوندی"صبح امروز در حاشیه برگزاری شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که بمناسبت هفته مبارزه با این پدیده نامیمون در محل فرمانداری برگزار شد با اعلام این خبر افزود:یکی از راه های اساسی در درمان و پیشگیری از معضل اعتیاد انجام فعالیتهای تحقیقاتی و پژوهشی در این حوزه است که بعنوان شالوده سایر فعالیتها در این عرصه مطرح می باشد.

     دبیر شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر افزود :برمبنای مصوبات قبلی این شورا و با توجه به دستور العمل ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ،علاقمندان به هرگونه تحقیق و پژوهش در این عرصه می توانند با ارائه پروپزال وبا استفاده از مساعدت این شورا پژوهش خود را ارائه نمایند.

     وی افزود اولویتهای طرح های ارائه شده درحوزه های مقابله با عرضه مواد مخدر،کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی و سایر اولویتهای حوزه حقوقی ،برنامه ریزی و اتاق فکر می باشد که درمجموع 150موضوع مختلف را شامل می شود.

     گفتنی است هفته مبارزه با مواد مخدر از امروز بمدت یکهفته ادامه دارد که در طول این یک هفته برنامه های متنوع شامل برگزاری مسابقات ورزشی،نمایشگاه ها و...در این شهرستان با همکاری ارگانهای ذیربط به اجرا در خواهد آمد.