فرماندار اردکان:

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری" احمد کمالی" در جلسه روز چهارشنبه ستاد دفاع مقدس که با حضور اعضا در محل دفتر امام جمعه اردکان برگزار شد با اعلام خبر افتتاح گنجینه ایثار و شهادت در آینده نزدیک از کلیه ادارات و ارگانهای متولی امر، خواست تا تمامی آثاری را که بعنوان یادگار دفاع مقدس در اختیار دارند به محل موزه(گنجینه)ایثار و شهادت واقع در ساختمان بیمارستان قدیم منتقل نمایند.

     فرماندار اردکان افزود:بسیجیان،رزمندگان و مردم شریف اردکان هم می توانند با مراجعه به محل موزه ،نسبت به تحویل آثار جنگ اقدام کنند تا به نام خودشان در محل گنجینیه ایثار و شهادت اردکان نگهداری شود .

     امام جمعه شهر اردکان با تاکید بر مقوله حفظ و نگهداری آثار و دستاوردهای دفاع مقدس گفت:گذر زمان به هیچ عنوان ارزش دفاع مقدس را نکاسته است بلکه هر روز که از عمر این انقلاب می گذرد مردم ما برکات جنگ 8را بهتر درک می کنند.

     "حجت الاسلام حسینی" با اشاره به اهداف پلید دشمنان برای فراموش ساختن ارزشهای دفاع مقدس افزود:دشمن سعی دارد با خالی کردن ذهن جوانان از مفاهیم ارزشی و اسلامی آنچه خودش می خواهد را درفکر جوانان جایگزین کند ولی جوانان ما با هوشیاری هرچه تمام تر این اجازه را به آنان نخواهند داد.

     گفتنی است تاسیس گنجینه ایثار و شهادت یادگاری ماندنی از دوران دفاع مقدس است که به همت جمعی از جوانان علاقمند اردکانی و با پشتیبانی مسئولین این شهرستان راه اندازی خواهد شد.این مجموعه توسط هیات امنایی متشکل از مسئولین گروه های فرهنگی و روسای تعدادی از ادارات و ارگانهای مرتبط اداره خواهد شد .