جشن عاطفه‌ها در شهرستان اردکان و همزمان با سراسر کشور آغاز گردید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، جشن بزرگ عاطفه‌ها صبح امروز با حضور معاون فرماندار اردکان و جمعی از مسئولین این شهرستان در محل دبستان آسایش برگزار شد.

 

حسن شاکر در این مراسم، با تأکید بر لزوم کمک به هم‌نوعان، برگزاری این جشن در کشور را نشانه‌ی بیداری وجدان انسانی و تلاش برای رفع آلام هموطنان نیازمند عنوان نمود و اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها، فرصتی برای حضور محبت‌آميز مردم در کنار یکدیگر است تا قشر آسيب‌پذير و محروم جامعه بداند که مردم ما، همچنان دست‌گیری از نیازمندان جامعه را وظیفه خود می‌دانند.

 

معاون فرماندار اردکان با قدردانی از نهادهای ذی‌ربط در این مراسم، از استقرار پایگاه‌هایی در سطح شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد و اظهار امیدواری کرد کمک‌رسانی به هم‌نوعان، به عنوان یک اصل تربیتی توسط معلمین و والدین دانش‌آموزان نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.

 

جشن عاطفه‌ها در شهرستان اردکان در قالب طرح‌های اکرام ایتام، کمک به درمان و نیز برنامه‌های فرهنگی اجرا شده و در آن، 1021 خانوار، تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 

گفتنی است سال گذشته مبلغ 940 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی از محل کمک‌های مردمی به مردم نیازمند شهرستان کمک شده است.