جلسه تعیین مکان مهمانشهر جدید افاغنه ساکن در شهرستان اردکان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین اسماعیلی در جلسه‌ای که صبح روز سه شنبه 17 تیرماهبه منظور تعیین مکان جدید برای احداث اردوگاه افاغنه در محل فرمانداری اردکان برگزار شد؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) ایشان را الگوی از خودگذشتگی در راه هدف خواند.

فرماندار اردکان در ادامه با اشاره به نارضایتی‌های مردمی و گزارش‌های فراوان از سکونت اتباع بیگانه در سطح شهر اردکان، ساماندهی افاغنه را از اولویت‌های کاری فرمانداری اعلام نمود و افزود: خوشبختانه با پی‌گیری‌های انجام شده در این خصوص، پیشرفت قابل ملاحظه و رضایت‌بخشی حاصل شده است.

حسین اسماعیلی با بیان این‌که کار باید با جدیت ادامه پیدا کند؛ گفت: نباید در باور عمومی این احساس به وجود آید که طرح ساماندهی اتباع بیگانه به حال خود رها شده و در حال پیشرفت نیست.

وی با تشکر از همکاری مجموعه نهادهای شهرستان در جهت اجرایی شدن هر چه سریع‌تر این طرح، به شروع حصارکشی مهمانشهر اشاره کرد و یادآور شد: نوع رفتار و نحوه برخورد با اتباع بیگانه بایستی مناسب و متناسب با موازین شرعی و اخلاقی صورت گرفته و نباید حرمت انسان‌ها به خاطر اجرای این طرح مخدوش گردد.

در ادامه این دیدار، مسئول امور اتباع بیگانه شهرستان از انجام 90 مورد گشت بازرسی در سطح اردکان خبر داد و گفت: در انجام گشت‌های مشترک بیش از 100 منزل مسکونی مورد بررسی قرار گرفته است.

عیدانی با یادآوری لزوم جانمایی زمین جدید برای احداث مهمانشهر از جدیت فرماندار و تمامی مسئولین ذی‌ربط در این خصوص تشکر نمود.

در پایان این جلسه، اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون مکان جدید پرداخته و در ادامه با حضور در مکان‌های پیشنهادی، موقعیت مکان جدید را ارزیابی نمودند.