باحضورامام جمعه، فرمانداراردکان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان یزد برگزار شد

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری صبح امروز در جلسه ای که باحضور"حجت الاسلام حسینی"امام جمعه اردکان "کمالی"فرماندار اردکان و"اکبری"مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)درمحل سالن شهید عباسی فرمانداری برگزار شد ضمن تقدیراز ارگانهای فعال در این عرصه ،احکام اعضای این کارگروه تحویل داده شد.

     به گفته "خلیلی "رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)شاخه اردکان تسهیلات این کارگروه ویژه روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت است و درمشاغل مختلف نظیر مشاغل خانگی،کشاورزی،دامپروری،صنعت و...قابل جذب می باشد .

     وی گفت:درسال گذشته تعداد 362نفر از روستاییان از این تسهیلات استفاده کرده اند و برای امسال نیز تعداد1312نفر در مجموع سه بخش مرکزی،عقدا و خرانق از طریق سامانه اشتغال روستایی ثبت نام کرده که پس از ارائه و تصویب طرح ها از طریق این کارگروه مراحل بعدی کار انجام خواهد گرفت.

     فرماندار اردکان در این جلسه با خاطر نشان ساختن اهمیت ارائه این تسهیلات برای خودکفایی خانواده های بی بضاعت روستایی و همچنین جلوگیری از روند مهاجرت روستاییان به شهر خواستار فعالیت هرچه بیشتر برای کمک به این اقشار شد و اظهار داشت:بانکهای عامل برای پرداخت این تسهیلات به متقاضیان همکاری و مساعدت لازم را باکارگروه داشته باشند.