فرماندار اردکان؛

به گزارش اتاق خبر اردکان به نقل از ایرنا حسین اسماعیلی روز سه شنبه در دیدار با نیروهای انتظامی و نظامی این شهرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد افزود: مهمترین رسالت نیروی انتظامی تامین امنیت و ایجاد آرامش درجامعه و ایستادگی در مقابل قانون ستیزان است .


وی اضافه کرد: تاکنون نیروی انتظامی این شهرستان کارنامه خوبی در مقابل وظایف محوله داشته است.


فرماندار اردکان ضمن تقدیر ازعملکرد نیروی انتظامی اردکان گفت: از عوامل مهم موفقیت نیروی انتظامی شهرستان مردمداری، همدلی و تعامل با نهادهای عمومی، دولتی و مدنی و همکاری با شورای تامین شهرستان بوده است.


اسماعیلی با بیان اینکه از دیگر وظایف نیروی انتظامی داشتن رافت و مهربانی در برخورد با مردم است اظهار کرد: امنیتی که امروز در جامعه برقرار است مرهون ایثارگری های تک تک ماموران انتظامی است که بطور قطع اقتدار را با رافت اسلامی سرلوحه برخوردهایشان با مردم قرار داده اند.


فرمانده انتظامی اردکان در این دیدار با بیان اینکه هفته ناجا سال جاری با شعار اقتدار پلیس، همدلی و هم زبانی، امنیت و آرامش آغاز شده گفت: این شعار برگرفته از دیدگاه اسلام و توجه دین ما به آن است و حتماً باید پلیس نظام اسلامی به آن مقید باشد.


سرهنگ سید رضا صادقیان با تاکید بر اینکه پلیس باید اقتدار داشته باشد تصریح کرد: کار پلیس ایجاب می کند با افرادی که نظم و امنیت را بر هم زده و آسایش مردم را با چالش مواجه می کنند، مقتدرانه برخورد کند.