باحضور معاون فرماندارهمایش روز خانواده در اردکان برگزار شد+تصاویر

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری،صبح امروز باحضور 150نفر از بانوان، همایش روز خانواده در محل کانون شهید مدرس اردکان برگزار شد.

     دراین همایش که باهمت رابطین زنان و خانوداه ادرات وارگانهای دولتی و همکاری سازمانهای مردم نهاد مرتبط با موضوع خانواده اجرا گردید حاضرین با حقوق ووظایف متقابل زن و مرد در خانواده آشنا شدند و تکنیکهای مرتبط با همسرداری را فرا گرفتند.

     شرکت مدعوین در مسابقه خانواده آسمانی پیرامون رفتار اسلامی درخانواده یکی از برنامه های این همایش بود که ازبین برندگان به 5نفر از افراد هدایایی به رسم یادبود تعلق گرفت.

     برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره باحضور کارشناس مشاور از برنامه های جنبی این همایش بود وکارگاه نقاشی ،شعر و قصه باموضوع خانواده نیز درحاشیه همایش با حضور نونهالان مهدهای کودک شهرستان اردکان برگزار شد.

     نقاشیهای کودکانه نونهالان مهد کودکی در خاتمه این همایش توسط مربیان آنها دریک نمایشگاه کوچک به نمایش گذاشته شد و به تعدادی از افرادی که زیباترین نقاشیها را کشیده بودند جوایزی اهدا گردید.

     "کرمانیان"مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری هدف از برگزاری این همایش درهفته خانواده را ایجاد انگیزه بیشتر برای انجام فعالیتهای فرهنگی در این حوزه توسط سازمانهای غیردولتی مرتبط با موضوع خانواده اعلام کرد.